خبرهای ویژه

» اجتماعی » معرفی سرویس های خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران

تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۱۰ - ۶:۵۰

 کد خبر: 13634
 34 بازدید

معرفی سرویس های خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران

همزمان با گسترش بیماری های واگیردار از قبیل کرونا و لزوم پرهیز از ترددها و رفت و آمدهای غیرضروری، سرویس های خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران معرفی می گردد

همزمان با گسترش بیماری های واگیردار از قبیل کرونا و لزوم پرهیز از ترددها و رفت و آمدهای غیرضروری بخصوص به مراکز شلوغ و ادارات، سرویس های خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات ایران جهت استفاده شهروندان عزیز معرفی میگردد.

– سامانه تلفنی ۲۰۰۰ : دریافت و پرداخت کارکرد تلفن ثابت و وصل آنی آن بعد از پرداخت کارکرد

– سامانه تلفنی ۲۰۲۰ : پشتیبانی ، فروش و خدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت تلفن ثابت

(ADSL – FTTH- VDSL)

– سامانه تلفنی ۲۰۱۰ : پشتیبانی و رفع خرابی خطوط مشترکین تجاری

– سامانه تلفنی ۲۰۱۱۷ : رفع خرابی خطوط تلفن ثابت

– سامانه تلفنی ۱۱۸: پاسخگویی اطلاعات تلفنی

– پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir : دریافت وپرداخت قبوض تلفن ثابت ،دریافت ریزمکالمات ، درخواست اینترنت پرسرعت تلفن ثابت ، درخواستFTTH

– سامانه تلفنی ۹۹۹۰ جهت دریافت و پرداخت کارکرد همراه اول

-کد دستوری #۲۰۲۰* جهت خدمات تلفن ثابت از قبیل تلفن های شهری و همگانی، پیش ثبت نام، ثبت خرابی، پی گیری ثبت نام ، اینترنت، تمدید، خرید ترافیک و …


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار آذربایجان غربی , ایران , سلامتی

دیدگاه بسته شده است.