تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

آذربایجان‌غربی در بدترین شرایط کرونایی قرار دارد

  • کد خبر : 17136
  • 05 آبان 1399 - 8:53
آذربایجان‌غربی در بدترین شرایط کرونایی قرار دارد
جانشین قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: این استان در حال حاضر، در بدترین شرایط کرونایی خود از اسفند سال گذشته و آغاز شیوع بیماری تاکنون قرار دارد.

جواد آقازاده اظهارداشت: در حال حاضر، یک هزار و ۳۷۵ نفر در مراکز درمانی استان به خاطر سندرم های حاد تنفسی بستری هستند که از این تعداد، ۷۸۵ نفر مشکوک و ۵۹۰ نفر مبتلا به کرونا هستند.

وی بیان کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز به ۲۶۱ نفر رسیده که از این تعداد، ۸۶ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

جانشین قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی با اشاره به افزایش ۳۹ نفری تعداد فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا در استان تصریح کرد: از این تعداد، ۲۴ نفر مربوط به ۲۴ ساعت گذشته و ۱۵ نفر دیگر مربوط به نتایج مثبت فوت شدگان روزهای گذشته است.

محبی گفت: تعداد کل فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان غربی به ‌هزار و ۵۸۸ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

وی افزود: از  کل فوت شدگان ۲۴ ساعت گذشته، ۹ نفر مربوط به ارومیه و بقیه مربوط به شهرهای بوکان، سلماس، میاندوآب، نقده، شاهین دژ، اشنویه و خوی هستند.

وی تاکید کرد: با وجود تداوم روند افزایشی ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در آذربایجان‌غربی، همچنان شاهد بی‌توجهی عده زیادی در این خصوص هستیم که می‌تواند موجب بروز مشکلات بسیار زیادی شود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.