تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

آماده باش اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در طول ایام نوروز

  • کد خبر : 13928
  • 29 اسفند 1398 - 12:10
آماده باش اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در طول ایام نوروز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: همکاران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

اکبر حسن‌بکلو، با اشاره به آغاز پویش ملی صنعت برق همیشه بیدار به منظور نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی که برای مداوای بیماران کرونا در کشور تلاش می‌کنند، بیان کرد: همه پرسنل این صنعت با درک شرایط کنونی کشور، برای تداوم خدمات‌رسانی مطلوب و تامین برق پایدار برای مشترکان تلاش می‌کنند در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده در ایام نوروز نیز، همکاران کشیک ستادی و نواحی ۲۰ گانه این شرکت در سطح استان آماده خدمت‌رسانی به مشترکین هستند.

 

وی با بیان اینکه تلاش کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان برای خدمتگزاری به واسطه تعطیلات و مناسبت‌های سال کم نخواهد شد افزود: حتی در شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا نیز جهادگران صنعت برق از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری دریغ نکرده و با رعایت تمام نکات بهداشتی حتی لحظه‌ای کار را تعطیل نکرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در پویش  صنعت برق همیشه بیدار به فعالان نظام سلامت کشور نشان دهیم که در مبارزه با این بیماری کنار آنها هستیم؛ تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان به ویژه در شرایط حاضر، از اولویت های این شرکت است.

 

حسن‌بکلو خاطر نشان کرد: اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق در طول ایام نوروز به صورت آماده‌باش فعال بوده و به مشترکین خدمات‌رسانی خواهند کرد.

 

وی ضمن تشکر از خانواده‌های همکاران کشیک واحد‌های بهره برداری، دیسپاچینگ، اتفاقات، شبکه و سایر واحدها که در لحظه تحویل سال و تعطیلات ایام نوروز در حال خدمت رسانی هستند، اظهار داشت: اگر صبر و بردباری خانواده‌ها نباشد، خدمتگزاری برای همکاران کار آسانی نیست، زیرا خانواده و پشتوانه بودن آن‌ها در همه مراحل زندگی، می‌تواند عامل مهمی در نشاط همکاران در روز‌های مهم سال و دوری از کانون گرم خانه باشد.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.