تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

ابلاغ اعتبارات مورد نیاز برای اتمام مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه

  • کد خبر : 16509
  • 21 شهریور 1399 - 12:47
ابلاغ اعتبارات مورد نیاز برای اتمام مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه
در بازدید مسئولین سازمان برنامه و بودجه و محیط زیست کشور از مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه، روند اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید که عبدالقادر شجاع، مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و نماینده تام الاختیار این سازمان در ستاد احیای دریاچه ارومیه، محمدمسعود تجریشی، معاون سازمان محیط زیست کشور و مدیر دفتر ستاد احیای دریاچه ارومیه و فرخ مسجدی مدیر دفتر امور آب کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور، حضور داشتند، معاون سازمان محیط زیست کشور و مدیر دفتر ستاد احیای دریاچه ارومیه با مطلوب ارزیابی کردن روند اجرای مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه، اظهار داشت: در منابع اعتباری مصوب هیئت دولت برای احیای دریاچه ارومیه، در سال جاری ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

محمد مسعود تجریشی با بیان اینکه انتقال پساب حاصل از تصفیه خانه فاضلاب با هدف احیای دریاچه ارومیه به این دریاچه منتقل می شود، افزود: به این منظور و برای تکمیل خط انتقال ۱۱ کیلومتری انتقال پساب فاضلاب تصفیه شده به دریاچه ارومیه نیز ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب و به شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ابلاغ شده است.

علیرضا رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در این بازدید، گزارشی از اجرای مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و اعتبار مورد نیاز برای اتمام آن در موعد مقرر، ارائه کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.