تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

اتخاذ تمهیدات مقابله با کرونا در جایگاه های فرآورده های نفتی و CNG منطقه ارومیه

  • کد خبر : 13650
  • 11 اسفند 1398 - 6:38
اتخاذ تمهیدات مقابله با کرونا در جایگاه های فرآورده های نفتی و CNG منطقه ارومیه
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: تمهیدات بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ۱۳۰ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و CNG اتخاذ شده است.

احمد مجرد با اشاره به اجرای دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا در محوطه داخلی و بیرونی جایگاه‌ها، بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی تجهیزات از قبیل نازل‌ها، دستگاه‌های کارت خوان و شست وشوی محیط عمومی جایگاه ها به صورت روزانه و در چند نوبت در دستور کار جایگاهها قرار دارد.

 

وی  با تأکید بر اینکه حفظ سلامت عمومی رانندگان و کارکنان جایگاهها حائز اهمیت است، افزود: کلیه کارکنان جایگاه ها به دلیل ماهیت خدمات شبانه‌روزی ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از مشتریان جایگاهها خواست جهت پیشگیری از انتشار ویروس و آلاینده بودن نازل ها؛ اجازه دهند فرآیند سوخت گیری صرفاً توسط اپراتورها انجام شود و در صورت اصرار بر سوختگیری توسط خود راننده، از دستکش استفاده کنند.

 

مجرد تصریح کرد: از جایگاهها خواسته شده بمنظور تامین الزامات بهداشتی مشتریان به تعداد کافی دستکش یکبار مصرف و دستمال کاغذی جهت سوختگیری در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهند.

 

وی  نسبت به رعایت مواردی چون بهداشت فردی، شست و شوی مکرر دست ها، پرهیز از برقراری تماس های مکرر و نزدیک افراد با یکدیگر و حضور در تجمعات و پرهیز از سفرهای غیر ضروری تاکید کرد

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.