تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اجاره‌دهندگان مکان‌های اقامتی خصوصی مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند

  • کد خبر : 13932
  • 29 اسفند 1398 - 12:13
اجاره‌دهندگان مکان‌های اقامتی خصوصی مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی گفت: مالکان منازل شخصی و سوئیت‌های اجاره‌ای بدون‌مجوز که نسبت به اجاره‌دادن این واحدها به مسافران اقدام کنند، مورد پیگرد قرار می‌گیرند.

جلیل جباری با اشاره به احتمال بروز مشکلات بهداشتی در زمینه اجاره واحدها به مسافران بیان کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی با محوریت پیشگیری و مقابله با کرونا در تاسیسات گردشگری فعالیت خواهد کرد.

 

وی افزود: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان مسوول کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا انتخاب شده و به‌ تبع آن مسوولیت این کمیته در استان‌ها نیز برعهده ادارات‌کل استانی است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به مصوبه‌های نخستین جلسه این کمیته تصریح کرد: «تعطیلی موزه‌ها، پذیرش نکردن مسافر در زائرسراها و اقامتگاه‌های دولتی و مهمانسراها، ممنوعیت برپایی چادر و کمپ‌های اقامتی در فضاهای باز، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و تعطیلی سالن‌های ورزشی از جمله مصوبه‌های کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مقابله با بیماری کروناست.

 

جباری با بیان اینکه دستورالعمل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری به تمام مدیران این واحدها اعلام شده‌، خاطر نشان کرد: بر این اساس طبق مصوبه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی با واحدهایی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی کنند، برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.