تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اجرایی شدن۴۳۰ پروژه مهم مخابراتی در ده ماهه نخست سال ۹۸

  • کد خبر : 13341
  • 23 بهمن 1398 - 5:30
اجرایی شدن۴۳۰ پروژه مهم مخابراتی در ده ماهه نخست سال ۹۸
سرپرست مخابرات آذربایجان غربی گفت: در ده ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در اقصی نقاط استان اجرا شد

مهندس چنگیز نوری ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت زیرساخت های مخابراتی استان در بخش تلفن ثابت و سیار بیان کرد: برنامه های مخابرات منطقه آذربایجان غربی از شمالی ترین تا جنوبی ترین نقطه استان در ۴۱ سال گذشته به صورت مدون در جهت افزایش خدمات و بهبود کیفیت ادامه داشته است.

 

وی  افزود: به میمنت این ایام و با تلاش مستمر فرزندان مردم شریف استان در مخابرات منطقه آذربایجان غربی، ما توانسته ایم زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات با کیفیت در کل استان را فراهم کنیم.

 

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: در سال ۹۸ با وجود تحریم های ظالمانه و شرایط اقتصادی خاص کشور، توانستیم پروژه های بسیار خوبی را از محل اعتبارات مخابرات ایران در آذربایجان غربی اجرا کنیم.

 

مهندس نوری خاطر نشان کرد: مخابرات منطقه آذربایجان غربی در بخش های زیرساختی مانند شبکه های انتقال و شبکه دیتا، تلفن شهری، خدمات باند پهن و خصوصا در حوزه گسترش شبکه فیبر نوری در نقاط شهری و روستایی عملکرد بسیار قابل قبولی داشته است.

 

وی ادامه داد: در ۱۰ ماهه نخست سال جاری توانستیم بیش از ۴۳۰ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مخابرات ایران در اقصی نقاط استان اجرا کنیم.

 

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر پروژه هایی با اعتبار بالغ بر ۲۸۳ میلیارد ریال در استان اجرا شده است، اذعان داشت: پروژه های اجرا شده بیشتر در حوزه سیار بوده که نتیجه این پروژه ها توسعه شبکه های ۳G و ۴G همراه اول در مناطق مختلف بخصوص مناطق روستایی بوده است.

 

مهندس نوری با اشاره به ایجاد ظرفیت ها و سرویس های جدید و با کیفیت مخابراتی در آذربایجان غربی گفت: سرویس های FTTH و VDSL در حال گسترش در سطح استان است و ۷ شهرستان در حال ارائه خدمات FTTH و ۱۷ شهرستان دیگر به سرویس های VDSL تجهیز شده اند.

 

وی  با بیان اینکه در سطح استان ۱۰۴ کیلومتر زیر ساخت فیبر نوری در نقاط روستایی استان در حال انجام است، اظهار کرد: توسعه زیر ساخت فیبر نوری در شهرک های صنعتی شوط، ارومیه، بوکان و ماکو انجام شده تا واحد های صنعتی مستقر در این واحد ها از خدمات فیبر نوری استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.