تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

اجرای طرح محله‌محور «شهید سلیمانی» جهت قطع زنجیره کرونا

  • کد خبر : 17709
  • 10 آذر 1399 - 9:09
اجرای طرح محله‌محور «شهید سلیمانی» جهت قطع زنجیره کرونا
طرح محله محور «شهید سلیمانی» برای قطع زنجیره کرونا که مبتنی بر محله و خانواده و منطبق بر نظام گسترش شبکه بهداشتی و درمانی و جلب مشارکت مردمی است، در آذربایجان غربی کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری گوروش، در مراسمی با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌ غربی و با حضور دستگاه‌های متولی از جمله سپاه شهدای استان، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، کمیته امداد، فرمانداران، شهرداری ها و صداوسیما طرح محله محور شهید سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا در استان شروع شد.

این طرح مبتنی بر محله و خانواده، منطبق بر نظام گسترش شبکه بهداشتی و درمانی، جلب مشارکت مردمی، ارائه فعال خدمات و مراقبت‌ها، جلب همکاری بین بخشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت و استفاده از فناوری‌های نوین است.

تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده، هدفمند و هوشمند، بیماری‌یابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند، آموزش و اطلاع رسانی و فرهنگسازی، حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت‌ها و تقویت فرآیند درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری از اهداف و راهبردهای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی به شمار می‌رود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.