تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اداره کل راه استان مسوول نگهداری از پل دریاچه ارومیه شد

  • کد خبر : 17642
  • 06 آذر 1399 - 11:32
اداره کل راه استان مسوول نگهداری از پل دریاچه ارومیه شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان، به عنوان مسوول نگهداری از پل میانگذر دریاچه ارومیه معرفی شد.

آیدین رحمانی با اعلام اینکه مشاور بازرسی فنی پل میانگذر دریاچه ارومیه نیز تعیین شده است، بیان کرد: به خاطر اینکه تاکنون و پس از سال ۱۳۸۷ گزارش فنی و جامع از وضعیت پل میانگذر دریاچه ارومیه ارائه نشده، مقرر شد این مشاور طی ۲ ماه آینده گزارش کامل و دقیق از وضعیت این پل ارائه دهد.

وی ادامه داد: اداره کل راه شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز باید تا ۱۵ آذرماه جاری با معرفی یک پیمانکار نسبت به تعمیر گاردریل‌ها، آسفالت، روشنایی و رنگ آمیزی پل میانگذر اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در رابطه با محل تخصیص اعتبار برای نگهداری از پل میانگذر دریاچه ارومیه نیز بیان کرد: ۱۵ درصد از درآمد عوارضی پل میانگذر دریاچه ارومیه برای نگهداری از پل به اداره کل راه وشهرسازی استان اختصاص خواهد یافت.

رحمانی در رابطه با هزینه ۱۲ میلیاردی صورت گرفته طی سال های گذشته برای پل میانگذر دریاچه ارومیه اظهار کرد: بخش بزرگی از این مقدار اعتبار برای احداث مسیر ارتباطی زیر پل اختصاص یافته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.