تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

ارائه خدمات رایگان عمرانی و خدماتی توسط جهادگران بسیجی در سردشت

  • کد خبر : 17336
  • 18 آبان 1399 - 11:11
ارائه خدمات رایگان عمرانی و خدماتی توسط جهادگران بسیجی در سردشت
معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت: جهادگران بسیجی با حضور در مناطق محروم سردشت، خدمات عمرانی، درمانی رایگان ارائه و صدها بسته معیشتی و فرهنگی میان مردم توزیع کردند.

سرهنگ جبار فصاحت با بیان اینکه ق محروم سردشت، خدمات عمرانی، درمانی رایگان ارائه و صدها بسته معیشتی و فرهنگی میان مردم توزیع کردند، اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در قالب رزمایش کمک های مومنانه، ۳ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار کارت هدیه با اعتباری ۲۰ میلیارد ریال در بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند شهرستان سردشت توزیع شده است.

وی افزود: بسته های معیشتی شامل ۸ قلم کالا به ارزش ۴ میلیون ریال و هر کارت هدیه با مبلغ ۳ میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) تامین و با هدف کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۴ تیم پزشکی به  ۱۱ روستا و ۴ محله محروم و کم برخوردار سطح شهرستان اعزام و یک هزار و ۲۰۰ خانوار از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شده اند.

فصاحت بیان کرد: در بین دانش آموزان مناطق محروم نیز ۳۰۰ بسته آموزشی و فرهنگی شامل کیف، کفش، دفتر، مداد و کتاب های آموزشی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال توزیع شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.