تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

ارسال اقلام بهداشتی برای جانبازان شیمیایی سردشت

  • کد خبر : 13871
  • 25 اسفند 1398 - 5:13
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس، بسته‌های بهداشتی برای جانبازان شیمیایی سردشت ارسال می‌شود.

سعید رهبر سوره بیان کرد: سردشت شهرستانی است که در جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شد و افراد زیادی به نسبت جمعیت در این شهرستان، جانباز شیمیایی بوده و یا دارای مشکلات زمینه ای تنفسی هستند.

 

وی افزود: در مواردی خانواده ها نیز دچار عارضه هایی در این زمینه هستند که اگر ویروس کرونا که به دستگاه تنفسی افراد حمله می کند، در این شهرستان به صورت گسترده شیوع پیدا کند و مشکلات جدی در پی خواهد داشت.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تصریح کرد: برهمین اساس و به دستور اکید رئیس جمعیت هلال احمر، سازمان داوطلبان ماموریت یافت تا در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به شکل ویژه در مورد شهرستان سردشت، تمهیداتی در نظر بگیرد.

 

رهبر سوره خاطرنشان کرد: این تمهیدات در ۲ بعد آموزشی، ترویجی و همچنین توزیع بسته های بهداشتی شامل ماسک و ژل بهداشتی میان مردم منطقه بخصوص جانبازان و اهالی مناطق پرخطر و حاشیه ای شهرستان است تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را شکسته و مانع آسیب جدی ویروس در این منطقه شویم.

 

وی اظهار داشت: این اقدام بر اساس تعامل میان جمعیت هلال احمر استان، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و خیریه ها در حال انجام است و شب گذشته اولین محموله شامل ۴ هزار ژل و ماسک به سردشت ارسال شده و این اقدام تا زمان شکست ویروس کرونا، ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.