تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

اصلاح و توسعه ۳۳۰ متر از شبکه آبرسانی شهر خوی

  • کد خبر : 15752
  • 02 مرداد 1399 - 9:49
اصلاح و توسعه ۳۳۰ متر از شبکه آبرسانی شهر خوی
معاون بهره برداري و توسعه شركت آب و فاضلاب خوی گفت: در راستاي اصلاح و توسعه شبكه آب و بهره مندي مردم از آب شرب سالم وبهداشتی، شركت آب و فاضلاب این شهرستان اقدام به لوله گذاري و اصلاح330 متر شبكه آبرساني نمود.

ابراهیم اصغرنژاد با اعلام این مطلب بیان کرد: بدلیل فرسودگی شبکه توزیع آب در  کوچه افسریه یک شهر خوی و همچنین افزایش تعداد واحدهای مسکونی و رشد جمعیت، ترکیدگی و شکستگی  بیش از حد شبکه و  به منظور تامین آب شرب مورد نیاز ساکنین این مناطق، شبکه آبرسانی این منطقه به طول ۱۲۰ متر با لوله های به قطر  ۱۱۰ میلیمتر از جنس پلی اتیلن در مدت زمان  کمتر از ۷۲ ساعت اصلاح گردید.

وی با بیان اینکه همزمان با عملیات اصلاح شبکه آب ، اصلاح ۲۵ فقره انشعاب آب نیز انجام شد، افزود: با توجه به رشد جمعیت، گسترش و توسعه شهری و افزایش تقاضا برای خرید انشعاب آب شرب، عملیات توسعه شبکه آب در منطقه شیخ نوایی شهر خوی نیز در راستای ارائه خدمات به شهروندان انجام شد.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی تصریح کرد: در این طرح و برای اجرای عملیات توسعه شبکه به طول ۲۲۰ متر، لوله گذاری با قطر ۱۱۰ میلیمتری از جنس پلی اتیلن بطور کامل انجام شده است.

اصغرنژاد با اشاره به اینکه در سال جاری و با توجه به فصل گرم تابستان و همزمانی با شیوع ویروس کرونا، تقاضا برای مصرف آب شرب افزایش یافته است، از مشترکین خواست؛ بمنظور جلوگیری از احتمال قطع و یا افت فشار آب در شبکه توزیع آبرسانی و برای گذر از  بحران کم آبی در فصل تابستان، از مصارف غیر ضروری آب شرب جدا پرهیز و هنگام شستشوها بویژه شستشوی ۲۰ ثانیه ای دست از باز بودن شیرهای آب خودداری نمایند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.