تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اعمال مجدد محدودیت ها در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 15439
  • 13 تیر 1399 - 11:52
اعمال مجدد محدودیت ها در آذربایجان غربی
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: وضعیت حاد کرونایی استان می طلبد که محدودیت های مجدد در استان اعمال شود.

علی مصطفوی در بیستمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان به وضعیت قرمز استان اشاره کرد و اظهار داشت: آذربایجان غربی از نظر کرونایی در وضعیت قرمز وحادی قرار دارد و این شرایط نیاز به رعایت هر چه بیشتر فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های مجدد است.

وی با بیان اینکه در این خصوص پیشنهاداتی را برای اعمال محدودیت مجدد به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارسال شده افزود: این پیشنهادات بعد از بررسی به کمیته امنیتی اجتماعی وزارت کشور محول و بعد از تصویب نهایی رییس جمهور از فردا محدودیت های جدید اعمال می شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: تا اواسط خرداد ماه آمار فوتی زیر ۶ نفر در روز بود ولی این آمار با عادی شمردن وضعیت توسط مردم روز به روز بیشتر شد بطوریکه روز گذشته آمار فوتی در استان به ۱۹ نفر رسیده است.

مصطفوی با بیان اینکه افزایش آمار نشان از وجود خطر جدی است، از همه مردم خواست ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، رعایت بیش از پیش موارد بهداشت فردی، ماسک زدن و در خانه ماندن رعایت کنند چرا که تا پیدا شدن واکسن این بیماری، چاره ای دیگر نیست.

وی به نقش رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی در اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم نسبت به شرایط موجود اشاره کرد و گفت : باید با اطلاع رسانی درست و به موقع، مردم را نسبت به عوارض و خطرات موجود آگاه کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین از دانشگاه علوم پزشکی خواست آمار مربوط به کرونا را تحلیل و اطلاع رسانی نمایند تا مردم بدانند میزان ابتلا امروزه در بین گروه سنی جوان افزایش یافته همچنین این ویروس تنها برای افراد با زمینه خاص بیماری خلاصه نمی شود و خطری برای همه افراد محسوب می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.