تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

افتتاح اولین کانون تخصصی بسیج کشاورزان آذربایجان غربی

  • کد خبر : 12538
  • 12 دی 1398 - 8:12
افتتاح اولین کانون تخصصی بسیج کشاورزان آذربایجان غربی
اولین کانون تخصصی بسیج کشاورزان آذربایجان غربی به صورت پایلوت در روستای یورقون آباد مرکز دهستان نازلوچای شهرستان ارومیه افتتاح شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در این آیین بیان کرد: خدمت رسانی به مردم از طریق پایگاه های مقاومت بسیج در بخش کشاورزی با حضور کارشناسان بسیجی در عرصه های تولید و ایجاد میز های خدمت در مناطق مختلف روستایی و کشاورزی لازم و ضروری است.

 

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های ما توسعه بسیج تخصصی کشاورزی است ، افزود : بهره وری کشاورزی و توسعه پایدار در گروه مدیریت جهادی است و آموزش به کشاورزان و باغداران از جمله کارهای تخصصی در این مسیر است.

 

فلسفی با اشاره به  راه اندازی ۱۳۰۰ کانون تخصصی بسیج کشاورزان در مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها در سطح کشور تصریح کرد: بسیج وزارت جهاد کشاورزی به عنوان یکی از ۵ دستگاهی است که توسط بسیج مستضعفین، دستگاه ملی با کارکرد تخصصی تعیین شده است.

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه تشکیل گروه جهادی حیدریون با بیش از ۲۷۰۰ عضو در این مرکز انجام شده است، خاطر نشان کرد: این افراد در هر کجای کشور که نیاز به کمک، محرومیت زدایی و حضور سریع باشد با یک فراخوان در آن منطقه حضور خواهند یافت.

 

وی اظهار کرد: یکی از فعالیت های این گروه جهادی مبارزه با آفات از قبیل سن گندم و ملخ خواهد بود به طوری که نیروهای  بسیجی وزارت جهاد کشاورزی در گروه حیدریون واکنش سریعی به حمله آفات خواهند داشت

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.