تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

افزوده شدن ۱۶۰ نفر از فرزندان محسنین به چتر حمایتی کمیته امداد

  • کد خبر : 15433
  • 13 تیر 1399 - 11:46
افزوده شدن ۱۶۰ نفر از فرزندان محسنین به چتر حمایتی کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت:در سال جاری ۱۶۰ نفر از فرزندان محسنین به چتر حمایتی کمیته امداد آذربایجان غربی افزوده شدند.

عزیز سهندی با اظهار اینکه در سه ماهه نخست سال جاری ۱۶۰ نفر از فرزندان محسنین جدیدا تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتند؛ بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۷۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین، تحت حمایت کمیته امداد استان می‌باشند که از ۵ هزار و ۶۴ نفر ایتام و ۶ هزار و ۱۲ نفر را فرزندان محسنین شامل می‌شوند.

وی افزود: هم اینک در سطح استان ۳۲ هزار و ۸۴۵ حامی سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین را بر عهده دارند که یک‌هزار و ۳۸۷ نفر از این حامیان در سه ماهه نخست سال جاری به خانواده حامیان ایتام و محسنین استان اضافه شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی اظهار کرد: هم‌اکنون سرانه دریافتی هرکدام از ایتام به طور میانگین ۴۱۳ هزار تومان و سرانه دریافتی هرکدام از فرزندان محسنین به طور متوسط ۲۱۷ هزار تومان است.

سهندی یادآور شد: خیران می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴، همچنین با مراجعه به سایت امداد در سراسر استان به آدرس سایت www.ekram.emdad.ir و یا تماس با شماره تلفن‌های “۳۳۴۶۰۹۱۹” و “۳۳۴۸۵۳۰۲” حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان را عهده دار شوند.

وی اظهار کرد: این نهاد در نظر دارد با ثبت‌نام از حامیان جدید، اخذ مساعدت‌های ویژه از حامیان در حوزه‌های درمانی، مسکن و جهیزیه و افزایش تعاملات با ارگان‌ها، میزان سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین را افزایش دهد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزایش سرانه نقدی دریافتی ایتام و فرزندان محسنین، اجرای طرح سفیران ایتام، بهره‌گیری از بستر فضای مجازی با توجه به شرایط اقتصادی و کرونایی کشور و نیز تکمیل طرح ملی جذب یک میلیون حامی را از اهم اهداف اداره اکرام و ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی تا پایان سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.