تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

امدادرسانی به ٨٩٨ مسافر گرفتار در برف و کولاک در استان آذربایجان غربی

  • کد خبر : 13367
  • 24 بهمن 1398 - 6:14
امدادرسانی به ٨٩٨ مسافر گرفتار در برف و کولاک در استان آذربایجان غربی
معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: نیروهای امدادی این سازمان در جاده‌های مواصلاتی این استان به ٨٩٨ مسافر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند

رضا مسافر با بیان اینکه نیروهای امدادی این سازمان طی ۴٨ ساعت گذشته در جاده‌های مواصلاتی این استان به ٨٩٨ مسافر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند، اظهار کرد: این خودروها در جاده‌های مواصلاتی شهرستان‌های ارومیه، سلماس، گردنه قوشچی و خوی امدادرسانی شدند.

 

وی افزود: ۴۶ نفر در پایگاه‌های امداد و نجات این محورها اسکان اضطراری داده شدند و پنج نفر از سرنشینان خودروی عمومی گرفتار شده در کولاک نیز توسط عوامل امدادی به داخل شهرستان سلماس منتقل شد.

 

معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه همچنین ٩٣ نیروی امدادی در قالب ٢٢ تیم عملیاتی به کارگیری شده تا به حادثه‌دیدگان ناشی از برف و کولاک امدادرسانی کنند، تصریح کرد: به طور میانگین در هر خودروی امدادرسانی شده حدود سه نفر مسافر وجود دارد.

 

مسافر با اشاره به اینکه امدادرسانی تیم‌های امدادونجات جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: کمک به بستن زنجیر چرخ و بازگردان خودروهای منحرف شده به مسیر اصلی از جمله خدماتی بود که نیروهای هلال‌احمر به مسافران ارائه کردند.

شهروندان گرفتار در کولاک می‌توانند با شماره ۱۱۲ این نهاد تماس بگیرند تا از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شوند

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.