تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

امر به معروف و نهی از منکر تضمین کننده حیات حکومت صالحان است

  • کد خبر : 15929
  • 14 مرداد 1399 - 10:57
امر به معروف و نهی از منکر تضمین کننده حیات حکومت صالحان است
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر تضمین کننده حیات حکومت صالحان است.

حجت الاسلام دلریش بیان کرد: بیش از ۳۳۰ برنامه در استان با شعار “نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگ سازی” با هشتگ عمومی “#بی_تفاوت_نباشیم!” در هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان اجرا می شود که به طور متوسط در هر شهرستان ۲۸ برنامه برای بزرگداشت این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت مطالبه گری در ابعاد مختلف و دغدغه مند بودن در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تاکید رهبر معظم انقلاب بر این موضوع مهم افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر تضمین کننده حیات حکومت صالحان است.

دبیر ستاد امر به نعروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر احصا موارد امر به نعروف و نهی از منکر در دستگاههای مختلف اجرایی توسط مدیران و مسئولان این دستگاه تأکید کرد و گفت: اگر این مهم اتفاق بیافتد، مطنئناً شاهد کارایی بیشتر دستگاه های مختلف خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت: به دلیل وجود شرایط کرونایی بیشتر برنامه های این ستاد در هفته امر به معروف و نهی از منکر به صورت مجازی و یا از طریق رسانه ملی برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی همچنین بر اهمیت درج و تبیین فرمایشات گهربار امام حسین (ع) در باب احیای امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی و جلسات مختلف تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت تبیین نحوه و کیفیت مطالبه گری تصریح کرد: مطالبه گری باید دو طرفه باشد چرا که هم مسئولان باید از مردم مطالبه داشته باشند و هم مردم نیز از مسئولان مطالبه گری کنند.

امام جمعه ارومیه با بیان این که برخی از دشمنان حتی از مطرح شدن نام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جلوگیری می کنند گفت: باید معروف ها منکرهای شایع مورد توجه قرار گیرد تا مصادیق این موضوع در جامعه احصا شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام تحریف از سوی دشمنان و مهربانی تر بودن این موضوع از تحریم تأکید کرد: این موضوع باید در ایام محرم موجب تبیین و روشنگری قرار گیرد.

انتهای پیام

 

#بی_تفاوت_نباشیم!

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.