تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

انتقام ایران از آمریکا با تمام توان خواهد بود

  • کد خبر : 12618
  • 16 دی 1398 - 8:35
انتقام ایران از آمریکا با تمام توان خواهد بود
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه خباثت آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سلیمانی موجب تقویت و همبستگی بیش از پیش جبهه مقاومت شد گفت: به زودی ما انتقام خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از آمریکا و وابستگان آنان با تمام توان می‌گیریم

سردار حبیب شهسواری در رابطه با مطالبه عمومی انتقام سردار سلیمانی بیان کرد: به‌زودی دشمنان و بدخواهان سیلی محکمی از رزمندگان اسلام در سراسر جهان خواهند خورد و افول آنان را شاهد خواهیم بود.

 

وی افزود: صهیونیسم پلید بداند شهادت سردار مقاومت اسلامی، زنگ زوال سریع‌تر رژیم نامشروع صهیونیستی را به صدا در خواهد آورد و جهان اسلام  متحدتر شده  تا  انتقام سختی از آمریکا و اسرائیل بگیرد.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به تشکیل بسیج مردمی در کشورهای آزادیخواه به پشتوانه تفکر سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: امروز تمام دنیا شاهد است که آن  موج بزرگی که شهید سلیمانی در جهان اسلام و دنیا علیه استکبار ایجاد کرد، زمینه  ایستادگی بسیج مردمی در برابر امریکای جنایتکار و حامیانش را به وجود آورده است.

 

سردار شهسواری ادامه داد:شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین و منفورترین آحاد بشر بود که به‌طور قطع پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده‌ای دریافت خواهد کرد.

 

وی اضافه کرد: همه کسانی که در این اقدام تروریستی نقش داشتند بدانند ساعت شنی مرگشان به سرعت به زمان حتمی انتقام نزدیک می‌شود و سرنوشت خوفناکی در انتظارشان است.

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تاکید کرد: بی شک این جنایت هولناک  آمریکای جهان خوار به شکلی دندان شکن پاسخ داده می‌شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.