تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

اهالی دهستان‌های بخش سیلوانا از راه آسفالت برخوردار شدند

  • کد خبر : 17276
  • 14 آبان 1399 - 12:00
اهالی دهستان‌های بخش سیلوانا از راه آسفالت برخوردار شدند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: ۶۰ هزار نفر از دهستان‌های ترگور، مرگور و دشت بخش سیلوانای ارومیه از راه آسفالت مناسب برخوردار شدند.

ارسلان شکری اظهار کرد: محور سه راهی چهارده شهید – سه راهی راژان – زیوه به طول ۴۳ کیلومتر یکی از محور‌های پرتردد با ترافیک سنگین عبوری بخش سیلوانا است که بهسازی این محور از سال ۹۵ در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی قرار گرفته و تاکنون با عقد سه فقره قرار داد با پیمانکاران در مجموع به ارزش ریالی ۸۳ میلیارد ریال نسبت به اجرای ۳۶ کیلومتر عملیات لکه گیری، روکش آسفالت و بهسازی مسیر اقدام گردیده است.

وی افزود: این قرارداد‌ها ۷ کیلومتر لکه گیری، ۵/۵ کیلومتر روکش آسفالت ریگلاژی و درزگیری و ۲۳/۵ کیلومتر روکش آسفالت را شامل می‌شود و همچنین ۷ کیلومتر از محور مذکور طی سالیان گذشته توسط سازمان آب روکش آسفالت گردیده است که با اتمام این پروژه‌ها نزدیک به ۶۰ هزار نفر از جمعیت دهستان‌های مرگور، ترگور و دشت بخش سیلوانای شهرستان ارومیه از راه آسفالت مناسبی برخوردار خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تصریح کرد: عملیات بهسازی تکمیلی محور مذکور نیز در قالب نزدیک به ۱۸ کیلومتر روکش آسفالت جهت پوشش محدوده لکه گیری و روکش آسفالت ریگلاژی شده و محدوده سه راهی راژان به سمت بند با برآورد اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در مرحله تعیین پیمانکار است. انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.