تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

اهانت به پیامبر اکرم ناشی از ناتوانی و درماندگی دشمنان است

  • کد خبر : 17241
  • 12 آبان 1399 - 8:21
اهانت به پیامبر اکرم ناشی از ناتوانی و درماندگی دشمنان است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام بیانگر ناتوانی و درماندگی دشمنان در برابر عظمت دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در دیدار با رییس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: کشورهایی که قدرت تبلیغاتی بالاتری دارند، توانسته‌اند در جوامع جهانی اثرگذارتر باشند ولی ما مسلمانان نتوانسته‌ایم آموزه‌های اصیل دینی و ملی خود را که ریشه در فرهنگ و اعتقادات ما دارد، به خوبی تبلیغ و ترویج کنیم.

وی تصریح کرد: اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) توسط کشورهای غربی و سکوت جوامع اسلامی در مقابل این هتاکی‌ها ناشی از ضعف ما در انتقال و تبلیغ هر چه بیشتر و بهتر خصوصیات فردی و اجتماعی و زوایای اخلاقی پیامبر گرامی اسلام (ص) به مردم جهان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی افزود: فیلم‌های غربی و هالیوودی اغلب رویکرد تخیلی و افسانه‌ای دارند زیرا تاریخ و آموزه‌ای قابل بیانی ندارند اما به گونه‌ای تبلیغ و ترویج می‌کنند که باعث تغییر فرهنگ‌ها در کشورهای مختلف می‌شوند در حالی که اسلام و انقلاب ما با پیشینه‌ای عمیق و اصیل می‌تواند بیش از آن‌ها در اثرگذاری در بین مردم جهان نقش‌آفرینی کند.

قریشی با بزرگداشت روز ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: به علت شیوع بیماری کرونا، امسال تجمعی در این روز نخواهیم داشت و باید شیوه‌های نوین و ابتکاری در راستای بزرگداشت این روز جایگزین شود.

امام جمعه ارومیه اظهار امیدواری کرد با به کارگیری شیوه‌های جدید در ترویج و بزرگداشت مناسبت‌های ملی و دینی برای ترویج فرهنگ استکبارستیزی بیش از پیش تلاش شود.

در این دیدار، حجت‌الاسلام حمید آقایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در گزارشی به اقدامات انجام ‌شده این شورا برای بزرگداشت مراسم هفته وحدت و روز استکبارستیزی پرداخت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.