تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

بازگشت ۸۵ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید

  • کد خبر : 15984
  • 18 مرداد 1399 - 12:33
بازگشت ۸۵ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال 85 واحد تولیدی راکد به چرخه باز می‌گردد و در این راستا 16 واحد تا کنون فعال شده است.

غلامرضا بابایی اظهار داشت:سال گذشته بر اساس سیاست‌های ابلاغی و حمایت‌های مدیریت ارشد استان بیش از ۸۹ واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند، همچنین در سال جاری نیز ۸۵ واحد تولیدی راکد به چرخه باز می‌گردد و در این راستا ۱۶ واحد تا کنون فعال شده است.

وی افزود: پس از ارزیابی عملکرد سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در سه ماهه اول امسال، آذربایجان‌غربی با تحقق کامل اهداف پیش‌بینی، توانست رتبه دوم کشوری را به خود دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در سال جهش تولید برای سازمان‌های استانی متناسب با جهت‌گیری‌های اصلی وزارت شامل جهش تولید، اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه صادرات و کنترل واردات و نیز مدیریت و تنظیم بازار، ۱۲ برنامه عملیاتی تدوین شد.

بابایی بیان کرد: این برنامه‌های عملیاتی در راستای پنج محور توسعه تولید و تعمیق ساخت داخل، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیر نفتی، توسعه معادن و صنایع معدنی با اجرای نقشه راه معدن، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری و نیز تامین منابع مالی و توسعه سرمایه گذاری تدوین شد.

وی با اشاره به تونوع صادراتی از استان به ۱۵کشور افزود:آذربایجان غربی دارای تنوع صادراتی است و امسال نیز حجم صادرات به کشور های همسایه افزایش یافته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.