تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

با جدیت در انتخابات شرکت می کنیم

  • کد خبر : 13393
  • 25 بهمن 1398 - 9:33
با جدیت در انتخابات شرکت می کنیم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: یکی از مهمترین صحنه های امتحان الهی، شرکت در انتخابات است و باید همگی با جدیت در انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه، با تاکید بر اینکه بزرگترین رکن شرکت در انتخابات است، بیان کرد: یکی از مهمترین صحنه های امتحان الهی، شرکت در انتخابات است و باید همگی با جدیت در انتخابات شرکت کنیم.

 

وی  با خطاب به کاندیداهای دور یازدهم مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات میدان مسابقه برای خدمت به مردم است و کاندیداها نباید به مردم وعده بیهوده و دروغ  دهند. همچنین نباید برای پیروزی خود، همدیگر را تخریب کنند.

 

امام جمعه ارومیه ضمن تقدیر از حضور پرشور و مثال زدنی مردم استان با وجود بارش برف و سرما شدید در راهپیمایی ۲۲بهمن تصریح کرد: این حضور پرشور مردم نشان داد که مردم همچنان در مسیر انقلاب و رهبر ثابت قدم هستند.

 

‌حجت الاسلام قریشی با اشاره به تجدید میثاق اخیر نیروی هوایی جمهوری اسلامی با رهبری خاطر نشان کرد: این تجدید میثاق یادآور بیعت همافران در‌ ۱۹ بهمن سال ۵۷ با امام راحل بود که با این بیعت، نیروی هوایی به عنوان یک نیروی وابسته به رژیم شاهنشاهی در آن سال ضربه بزرگی به آن رژیم زدند.

 

وی در ادامه با تبریک روز “زن و مادر” با اشاره به شأن و مرتبه حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در تمامی جوانب و زوایای زندگی بهترین الگو و سرمشق برای بانوان کشور است.

 

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه ‌جریان‌های فمینیستی و غرب، ازدواج و بچه دار شدن را منفور می‌دانند در حالی که اسلام ازدواج و تشکیل خانواده را عامل آرامش اعلام کرده است، افزود: طبق روایتی از پیامبر اکرم(ص) بارداری و دوران شیردهی زنان یکی مصادیق جهاد در راه خداست که این امر نشان از اهمیت جایگاه خانواده در نگاه اسلام است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.