تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

بدهی مشترکان آب در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت بصورت اقساطی دریافت می شود

  • کد خبر : 13860
  • 24 اسفند 1398 - 7:25
مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب آذربایجان غربی گفت: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا بدهی مشترکان آب در استان تا آخر اردیبهشت ماه سال ۹۹ به صورت اقساطی دریافت می شود.

علیرضا رضوی در خصوص آخرین وضعیت مصرف آب در استان با توجه به ایام پایانی سال بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی آمادگی دارد با توجه به شرایط موجود، نهایت مساعدت را در اخذ هزینه‌های حق انشعاب و آب بها با مشترکین خود داشته باشد.

 

وی افزود: در این راستا مشترکینی که برابر قانون مشمول حق انشعاب شده یا مشترکینی که در پرداخت مبلغ آب بهایشان با مشکل مواجه شده‌اند می‌توانند تا آخر اردیبهشت ماه مبالغ مذکور را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا و حفظ بهداشت فردی و عمومی این شرکت با تمام توان و تلاش در حال خدمات رسانی به مشترکین است تصریح کرد: با توجه به همزمانی افزایش مصرف آب و ایام پایانی سال به همراه خانه تکانی شاهد افزایش میزان مصرف آب هستیم در این راستا برای جلوگیری از بروز مشکل کمبود آب در ماه‌های آتی صرفه جویی در مصرف آب ضروری است.

 

رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلی از بابت تأمین آب شرب مشترکین وجود ندارد و تدابیر لازم برای تداوم فرآیند خدمات رسانی در شرایط خاص پیش آمده صورت پذیرفته است.

 

وی اظهار داشت: در حال حاضر بهره برداری از تمام تصفیه خانه‌های آب و استحصال از چاه‌های آب با تمام ظرفیت در حال انجام است از مشترکین تقاضا داریم اولویت مصرف آب را به رعایت بهداشت فردی قرار داده و تا حد امکان در این برهه خاص اجرای سنت خانه تکانی را به حداقل ممکن برسانند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: به دلیل محدودیت منابع آبی از مشترکان درخواست می‌شود با رعایت روش‌های صحیح مصرف آب و پرهیز از مصارف بالا ضمن توجه به حفظ منابع آبی، امکان برخورداری از آب را برای سایر همشهریان فراهم سازند و برای مواجه نشدن با کمبود فشار و یا قطع آب در مصرف آب صرفه جویی کرده و از مصارف غیر ضروری همچون شستشوی فرش، اتومبیل، حیاط و پیاده روهای مقابل مغازه‌ها و منازل و… خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.