تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

برای ۷۵درصد از رقبات متصرفی شهرستان ارومیه سند مالکیت صادر شد

  • کد خبر : 13030
  • 06 بهمن 1398 - 8:39
برای ۷۵درصد از رقبات متصرفی شهرستان ارومیه سند مالکیت صادر شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه گفت: تعداد رقبات متصرفی و غیرمتصرفی شهرستان ارومیه ۹ هزار و ۱۸۹ رقبه است که از این تعداد سه هزار و ۹۰۰ رقبه متصرفی بوده که تاکنون برای ۷۵ درصد از آنها سند مالکیت صادر شده است

علی بابایی با اشاره به اینکه ۶۰۴ سند مالکیت تک‌برگی از ابتدای امسال در شهرستان ارومیه به ثبت رسیده است بیان کرد: در این راستا یک هزار و ۵۰۰ سند نیز در حال صدور هستند.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد رقبات متصرفی و غیرمتصرفی شهرستان ارومیه ۹ هزار و ۱۸۹ رقبه است اظهار کرد: از این تعداد سه هزار و ۹۰۰ رقبه متصرفی بوده که تاکنون برای ۷۵ درصد از آنها سند مالکیت صادر شده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه در ادامه از ثبت ۱۵ وقف جدید در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: شاخص‌ترین این وقف‌ها مربوط به وقف آپارتمانی است که برای کمک و مساعدت به طلابی که شجره آنها به امام حسن(ع) می‌رسد وقف شده و ارزش ریالی آن که در ۱۰۰ متر واقع شده، ۵۰۰ میلیارد تومان است.

 

بابایی  با بیان اینکه امسال اسناد یک هزار و ۱۱۷ اجاره منقضی شده است خاطر نشان کرد: برای نخستین مرتبه نیز سند ۱۰۰ وقف شناسایی شده تا سند اجاره بر آنها بسته شود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.