تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

برگزاری رزمایش “کمک مومنانه” در استان

  • کد خبر : 14455
  • 05 اردیبهشت 1399 - 6:38
برگزاری رزمایش “کمک مومنانه” در استان
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری رزمایش بزرگ سراسری کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان خبرداد.

سردار حبیب شهسواری در حاشیه رزمایش بزرگ سراسری کمک مومنانه که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، بیان کرد: رزمایش بزرگ کمک های مومنانه از امروز همزمان با سراسر کشور در راستای لبیک به دعوت مقام معظم رهبری در آذربایجان غربی  نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دراین رزمایش ۲۰۰هزار بسته معیشتی در سراسر استان و دربین افراد نیازمند توزیع خواهند شد،افزود: این بسته ها از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۱تا۲۳ شب توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای استان با اشاره به اینکه بعد از شیوع کرونا سپاه با شعار همگرای و خدمت به مردم کار خدمت رسانی خود را آغاز کرد، تصریح کرد: رزمایش سراسری بزرگ دفاع بیولوژیکی با حضور ۹۵هزار و ۶۰۰ بسیجی در استان درحال اجرا است.

سردار شهسواری با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰هزار بسته معیشتی در سراسر استان در بین افراد نیازمند و متضرر از کرونا توزیع شده است، اظهار کرد: این قول را به مردم استان می دهیم که سپاه با تمام توان در کنار مردم خواهد بود تا این ویروس را نابود کنیم.

وی ادامه داد: مردم و مسئولین استان آستین همت را بالا زده و با آمادگی صد درصدی در صحنه مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.