تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

برگزاری نماز جمعه در اغلب شهرهای آذربایجان غربی

  • کد خبر : 16582
  • 26 شهریور 1399 - 8:53
برگزاری نماز جمعه در اغلب شهرهای آذربایجان غربی
طی اطلاعیه ای از دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، نماز جمعه این هفته در آذربایجان غربی بجز (ارومیه و سردشت) برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گورروش، دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد:  آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در سراسر شهرهای استان بجز ارومیه و سردشت برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است:

باسمه تعالی

مردم مؤمن و شریف آذربایجان غربی

ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای تمامی مردم عزیز؛

به استحضار می رسانیم بر اساس گزارشات واصله از ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ودستورالعمل ابلاغی شورای سیاستگذاری  ائمه جمعه کشور و با توجه به بهبود شرایط و تثبیت وضعیت عمومی  در شهـــر های استان  ، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه   ۲۸ شهریور  ماه   ۱۳۹۹  ، در  سراسر  استان آذربایجان غربی  به جز  ارومیه و سردشت اقامه خواهد شد.

ضمن شکرگزاری به درگاه ربوبی  و قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، از شما مردم مؤمن میخواهیم ، همگی برای ریشه کن شدن کامل این ویروس ، اصول بهداشتی را رعایت کرده و استمرار  در تضرع و توسل به درگاه الهی را تا فراهم شدن  زمینه کامل سلامتی در جامعه فراموش نکنیم تا با فضل الهی شاهد بازگشایی کامل نمازهای جمعه در کشور عزیز اسلامی و استان آذربایجان غربی باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.