تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

بسیج راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است

  • کد خبر : 17540
  • 01 آذر 1399 - 11:17
بسیج راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است
مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌ غربی گفت: امروز راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران و عزت ملی بسیج است و در این راستا دشمن نیز به خوبی می‌داند تا زمانی که در کشور این تشکیلات مقدس وجود دارد امکان اجرایی شدن دسیسه‌های آن ها وجود ندارد.

حجت‌الاسلام صفدر محمدی با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ایده بسیج برگرفته از تفکر الهی امام خمینی(ره) بود که ایشان از آن به مدرسه عشق یاد کرده و با ایجاد بسیج، پیروزی انقلاب اسلامی و شکست توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را تثبیت کردند.

وی تصریح کرد: بی‌تردید این شجره طیبه در طول ۴۰ سال با بصیرت و آگاهی خود در همه زمینه‌ها پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه بوده و همان گونه که رهبر انقلاب، امام خامنه‌ای نیز فرمودند؛ بسیج یک حرکت احساسی نیست بلکه یک جریان ناشی از فهم، دانستن و بصیرت مؤمنانه و فداکارانه است و بنابراین این شجره الهی با زمان‌شناسی، ولایت‌مداری و اطاعت از ولایت و عمل به تکلیف شناخته می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌ غربی با تاکید بر اینکه هر کجا تفکر بسیج حاکم باشد پیروزی و عزت برای کشور به ارمغان خواهد آمد گفت: بی‌تردید پیشرفت در عرصه‌های دفاعی و علمی نمونه آن است و هر کجا این تفکر الهی را کنار بگذاریم به ذلت افتاده و شکست خواهیم خورد و بنابراین لازم است تفکر بسیج در همه عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای حل مشکلات به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه امروز راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران و عزت ملی بسیج است بیان کرد: در این راستا دشمن نیز به خوبی می‌داند تا زمانی که در کشور این تشکیلات مقدس وجود دارد امکان اجرایی شدن دسیسه‌های آن ها وجود ندارد و بسیج چشم امید ملت و همه دلسوزان انقلاب اسلامی و الگویی برای دیگر ملت‌های آزاده در مقابله با مستکبران شده است.

محمدی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه از آغازین روزهای حرکت انقلاب اسلامی در لبیک به فرمان امام راحل(ره) در عرصه بوده و دفاع از انقلاب و ولایت فقیه را بر اساس شرع و عقل بر خود فرض دانسته و در این راه تمام توان خود را به کار گرفته است افزود: امروز نیز با تبعیت از فرامین امام خامنه ای در عرصه‌ها، بسیجی‌وار در میدان نبرد فرهنگی، اقتصادی، تبیینی و جهادی وارد شده است.

وی تصریح کرد: بنابراین ضمن تبیین و روشنگری که مهم‌ترین وظیفه حوزه‌های علمیه و روحانیت است، در کنار دیگر نیروهای جهادی به کمک مردم در این شرایط سخت کرونایی آمده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.