تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

بهترین های مد و پوشاک تابستانی

  • کد خبر : 75
  • 14 آبان 1393 - 12:55
بهترین های مد و پوشاک تابستانی

قرتی ها به پیش اینها مجموعه انگشترهایی هستند که در یک بسته به فروش می‌رسند؛ مدل آنها هم به گونه‌ای است که باید در کنار هم در انگشتان یک دست استفاده شوند. این مجموعه انگشتر و نیم انگشتر برای چهار انگشت، به جز انگشت شست طراحی شده و یک نیم انگشتر دارد که در میانه […]

قرتی ها به پیش

انتخاب های خنک تابستانی,بهترین انتخاب تابستانی

اینها مجموعه انگشترهایی هستند که در یک بسته به فروش می‌رسند؛ مدل آنها هم به گونه‌ای است که باید در کنار هم در انگشتان یک دست استفاده شوند. این مجموعه انگشتر و نیم انگشتر برای چهار انگشت، به جز انگشت شست طراحی شده و یک نیم انگشتر دارد که در میانه انگشت قرار می‌گیرد. نمونه‌های زرد و سفید این انگشترها در بازار و در فروشگاه‌های زیورآلات موجود است. مدلی که بی‌شک مورد استقبال دختران نوجوان و تین‌ایجرها بیشتر از بقیه قرار خواهد گرفت.

نیاز هر کمد مردانه

انتخاب های خنک تابستانی,بهترین انتخاب تابستانی

هر آقایی، پیر، جوان، میانسال و … به یکی از این نمونه کفش ها در کمد لباس‌های خود احتیاج دارد. کفشی که در اصطلاح «۸ ترک» گفته می‌شود و یک نمونه کفش کلاسیک و شیک برای آقایان است. کفش‌های ۸ ترک بهترین انتخاب برای کامل کردن یک ست مردانه رسمی هستند. این مدل کفش‌ها هیچ وقت زیبایی و وقار خود را از دست نمی‌دهند، بنابراین بهتر است سراغ یک نمونه چرم خوب آن بروید که در طول سال‌ها شکل و ظاهر مناسب خود را از دست ندهد.

 درخششی چشمگیر از بوم اند مرسیر

شرکت ساعت‌سازی بوم و مرسیر، به تازگی ساعت زنانه جدیدی را تولید کرده که اواخر تابستان در بازار ساعت جهان عرضه می‌شود. طراحی این ساعت از یک ساعت کلاسیک بوم اند مرسیر که متعلق به سال ۱۹۷۰ است، الهام گرفته شده است. ساعت جدید زنانه این شرکت صفحه‌ای گرد از جنس استیل دارد و در دو اندازه با قطر ۳۰ و ۳۴ میلی‌لیتر طراحی شده است؛

انتخاب های خنک تابستانی,بهترین انتخاب تابستانی

صفحه ساعت هم از جنس صدف نقشدار است یعنی خطوطی شبیه خطوط روی سطح صدف را می‌توانید روی صفحه این ساعت ببینید. این ساعت همچنین در دو نمونه بدون جواهر و جواهر نشان تولید شده است. نمونه ساده آن قاب استیل و بند چرم پوست ماری دارد و در نمونه جواهرنشان آن از ۶۱ نگین برای دور قاب و ۶ نگین برای نمایش اعداد استفاده شده است.

تابستانی ملایم را تجربه کنید

انتخاب های خنک تابستانی,بهترین انتخاب تابستانی

رنگ‌هایی که در این تصویر می‌بینید، رنگ‌های پیشنهادی سازمان جهانی رنگ برای تابستان امسال هستند. در این مجموعه دایره گسترده‌ای از رنگ‌ها، مانند آبی، زرد، نارنجی، سبز، بنفش و…به چشم می‌خورد. ویژگی مشترک تمام این رنگ‌ها ملایم و خفته بودن آنهاست و رنگ‌های تند تابستانی بر خلاف سال‌های پیش به چشم نمی‌خورند. سفید هم مانند همیشه وهر سال رنگ تابستان و تعطیلات خوش کنار دریاست.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=75

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهند شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان های تورکی یا فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.