تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

بهره‌مندی بیش از ۱۲هزار دانش‌آموز محروم استان از لوازم‌التحریر

  • کد خبر : 16540
  • 23 شهریور 1399 - 9:58
بهره‌مندی بیش از ۱۲هزار دانش‌آموز محروم استان از لوازم‌التحریر
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌ غربی گفت: تامین لوازم‌التحریر ۱۲ هزار و ۲۵۰ دانش‌آموز مورد حمایت استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

عزیز سهندی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها که هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود با توجه به محدودیت‌های کرونایی و مصادف شدن با ایام عزاداری سالار شهیدان تحت عنوان “شور عاطفه‌ها” و “با ایران همدل می‌شویم” برگزار می‌شود.

وی تامین مایحتاج مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان محروم را مهم‌ترین هدف برگزاری جشن عاطفه‌ها اعلام کرد و افزود: جشن عاطفه‌ها امسال با همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما، بسیج کمیته امداد امام خمینی(ره) در ۲۵۰ پایگاه برگزار شد و نیز تامین ۱۲ هزار و ۲۵۰ دانش‌آموز مورد حمایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان ‌غربی با بیان این که طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته، امسال حدود ۷۸ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری خواهد شد گفت: در حالی که سال قبل ۶۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده بود.

سهندی به عملکردهای شاخص این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: هم‌افزایی با مرکز نیکوکاری مسرت در تامین تعداد هفت هزار بسته تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت و مساعدت موسسه خیریه عترت بوتراب با تهیه نوشت‌افزار و لوازم بهداشتی به تعداد یک هزار و ۱۲۰ بسته نوشت‌افزار با همکاری چاپخانه‌های ارومیه برای دانش‌آموزان تحت حمایت از جمله اقدامات شاخص است.

وی تصریح کرد: تشکیل مرکز نیکوکاری پیوند مدارس با محوریت آموزش و پرورش در شهرستان‌های استان به منظور مدیریت کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس در راستای برخورداری دانش‌آموزان کم‌برخوردار همان شهرستان از دیگر عملکرد شاخص اداره کل کمیته امداد استان است.

سهندی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۱۸۸۷۷ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی کمیته امداد به آدرس emdad.ir کمک‌های خود را به صورت الکترونیکی برای جشن عاطفه‌ها اختصاص دهند.

وی تاکید کرد: پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان و سایر اقشار جامعه، بسته‌هایی شامل اقلام تحصیلی تهیه و میان دانش‌آموزان محروم و تحت حمایت توزیع می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.