تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

بیش از هزار عدد اقلام بهداشتی آموزش‌وپرورش به مراکز درمانی ارومیه اهدا شد

  • کد خبر : 14244
  • 22 فروردین 1399 - 7:34
بیش از هزار عدد اقلام بهداشتی آموزش‌وپرورش به مراکز درمانی ارومیه اهدا شد
آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی بیش از هزار عدد اقلام بهداشتی به مراکز درمانی بیماران کووید - ۱۹ در ارومیه اهدا کرد و نفس عمل را فارغ از ارزش ریالی آن به عنوان یک اقدام فرهنگی ارزشمند می‌دانند.

ابراهیم محمدی با اشاره به این خبر بیان کرد: این اقلام با همکاری مدارس غیردولتی استان تهیه شده و شامل شیلد محافظ و لباس مخصوص موسوم به «گان» است.

 

وی با بیان اینکه این اقدام در سایر مراکز استان نیز در دست انجام است، افزود: این سازمان با انتشار پیام‌های بهداشتی به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا پرداخته است و این روند ادامه دارد.

 

«مهران میرزایی» مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیران سلامت و مسوول دبیرخانه سیاست‌گذاری سلامت آذربایجان‌غربی نیز با قدردانی از پیشقدم شدن آموزش‌وپرورش در زمینه مشارکت در آموزش و کمک‌رسانی، بیان کرد: بعد اجتماعی مقابله با این ویروس بسیار مهم است و خیران و مردم در کمک به قطع زنجیره انتقال نقش بسیار مهمی دارند.

 

وی اضافه کرد: سازمان‌های دولتی و مردم نهاد، خیران و مردم در این زمینه نقش مهمی را ایفا می‌کنند و از این حرکت آموزش‌وپرورش بسیار خرسندیم که در کنار کارهای آموزشی و پرورشی در حوزه سلامت نیز با رویکرد اجتماعی فعالیت دارد.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.