تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024

بیش از ۱۱۰۰ دستگاه خودرو عمومی در ارومیه نوسازی شد

  • کد خبر : 12572
  • 14 دی 1398 - 8:20
بیش از ۱۱۰۰ دستگاه خودرو عمومی در ارومیه نوسازی شد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت: طی سه سال گذشته، یک‌هزار و ۱۱۶ دستگاه خودرو ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و تاکسی در این شهر نوسازی و بازسازی شده‌است.

سیروس ذاتی با بیان اینکه طی سه سال گذشته، یک‌هزار و ۱۱۶ دستگاه خودرو ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و تاکسی در این شهر نوسازی و بازسازی شده‌است اظهار کرد : از این تعداد افزون بر ۲۴۰ دستگاه را اتوبوس درون شهری و ۸۷۶ دستگاه را تاکسی تشکیل می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۴۲ دستگاه  اتوبوس در ارومیه فعالیت دارد، افزود: از این تعداد ۴۹ دستگاه ملکی و ۲۹۳ دستگاه خصوصی است.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه تصریح کرد: ۲۸۶ دستگاه اتوبوس با میانگین عمر حدود ۱۳ سال با وجود فرسودگی در شهر ارومیه تردد می‌کند که اقدامات لازم برای بهبود وضعیت آنها انجام شده و ۲۴۰ دستگاه از آنها را نوسازی و بازسازی کرده‌ایم.

 

ذاتی خاطر نشان کرد: همچنین در حال حاضر، پنج‌هزار و ۱۳۷ دستگاه تاکسی در سطح شهر تردد می‌کند که با اجرای طرح نوسازی ناوگان، ۸۷۶ دستگاه از آنها نو شده‌است.

 

وی  با بیان اینکه ماهانه بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار سفر توسط ناوگان اتوبوسرانی ارومیه ثبت شده‌است،اذعان داشت: این آمار نشان می‌دهد که فعالیت این ناوگان، نقش بسزایی در کاهش ترافیک به‌ویژه در منطقه مرکزی شهر داشته و میلیون‌ها سفر را کاهش داده‌است.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.