تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

بیش از ۴۰ تن مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع می شود

  • کد خبر : 15314
  • 05 تیر 1399 - 13:59
بیش از ۴۰ تن مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع می شود
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان از طریق فروشگاه های زنجیره استان در حال توزیع است .

محمد دهقان اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت مرغ در سطح عرضه بیش از ۴۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان از طریق فروشگاه های زنجیره استان در حال توزیع است و این توزیع تا عادی شدن اوضاع ادامه دارد.

وی افزود: در خصوص تأمین گوشت مرغ در استان مشکلی وجود ندارد و جوجه ریزی خوبی انجام شده است همچنین مرغ منجمد نیز به اندازه کافی برای تأمین نیاز مردم استان در انبارهای پشتیبانی امور دام ذخیره‌سازی شده است و در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی و یا توزیع با قیمت بالاتر از قیمت مصوب دولتی همچنین کم‌فروشی، گرانفروشی، احتکار و هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.