تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی،کشاورزی و خدماتی در منطقه آزاد ماکو کلنگ‌زنی و افتتاح شد

  • کد خبر : 14262
  • 23 فروردین 1399 - 7:05
بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی،کشاورزی و خدماتی در منطقه آزاد ماکو کلنگ‌زنی و افتتاح شد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در سال۹۸، بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی در منطقه آزاد ماکو کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

محمدرضا عبدالرحیمی بیان کرد: در سال گذشته، ۵۳۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی در منطقه آزاد ماکو کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

 

وی افزود: سالن ورزشی چندمنظوره سردار سلیمانی با هزینه ۳۲میلیارد ریال و مجموعه آبگرم معدنی با هزینه ۲۴میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد ماکو در شهرستان شوط آماده افتتاح هستند.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو یک دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶اسلایس به ارزش ۳۵۰هزار دلار برای بیمارستان فجر ماکو خریداری شده است، تصریح کرد: علاوه بر آن، یک دستگاه سونوگرافی کالرداپلر نیز به ارزش ۱۰۰هزار دلار برای بیمارستان فجر ماکو توسط سازمان منطقه آزاد ماکو خریداری و آماده بهره‌برداری است.

 

عبدالرحیمی خاطرنشان کرد: عملیات احداث ۳ مدرسه در شهر یولاگلدی، روستاهای آداغان و قیرکندی با تامین مالی توسط سازمان منطقه آزاد نیز آغاز شده است.

 

وی اظهار داشت: آزادسازی بخشی از خیابان امام خمینی(ره) شهرستان ماکو شامل تملک و تخریب ساختمان‌های خانواده‌های افتخاری، پشت کوهی و پاساژ گوزل در مسیر پروژه تعریض خیابان امام خمینی‌(ره) نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستورکار قرارگرفته است.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه کارخانه تولیدی پیراهن مردانه صادراتی، فاز یک با حجم سرمایه‌گذاری۲۰۰میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ٢٠٠نفر آماده افتتاح است، اضافه کرد: کارخانه تولید انواع فیلم پلاستیکی پلی‌اتیلن، ویژه بسته‌بندی‌های صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۶۰میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲۵نفر و فاز توسعه و تولید پیراهن با حجم سرمایه‌گذاری ۳۰میلیارد ریالی با ظرفیت اشتغال‌زایی ۸۰نفر نیز آماده بهره‌برداری رسمی است.

 

عبدالرحیمی از انعقاد و تبادل قرارداد مجتمع دامپروری ۱۰هزار راسی توسط یک شرکت کشت و صنعت و دامپروری در پلدشت با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۱۰۰میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۴٠٠نفر خبر داد و گفت: علاوه بر آن، امضای تفاهم‌نامه احداث فاز اول شهرک گلخانه‌ای پلدشت توسط یک شرکت توسعه عمران اراضی کشاورزی، با حجم سرمایه‌گذاری ۳۰۰۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۳۰۰نفر در سال۹۸ انجام شد.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.