تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

بیش از ۵ میلیون گردشگر از جاذبه های استان بازدید کردند

  • کد خبر : 14282
  • 24 فروردین 1399 - 8:22
بیش از ۵ میلیون گردشگر از جاذبه های استان بازدید کردند
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته ۵ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۹۸۱ نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری سطح استان بازدید داشتند.

ریتا خضرزاده اظهار کرد: در سال گذشته مجموع گردشگران ورودی به استان ۵میلیون و ۶۹۱ هزار و ۹۸۱ نفر بوده است در حالی که این آمار در سال ۹۷ برابر با ۳ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۳۱۵ نفر بود.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیون و ۶۷ هزار و ۶۱۱ گردشگر داخلی از طریق گمرکات وارد استان شدند، افزود: همچنین در این مدت یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۱۵۶ گردشگر خارجی از طریق گمرکات وارد کشور شدند.

 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بااشاره به بازدیدهای نظارتی تصریح کرد: از اول تا پانزدهم فرودین ۹۹، تعداد ۷۶۷ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات، اماکن و فضاهای گردشگری استان توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده است.

 

خضرزاده خاطرنشان کرد:  این بازدیدها با هدف بررسی وضعیت کیفی تاسیاست گردشگری و همچنین نظارت بر رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و سلامت است که قبلا به همه واحدها ابلاغ شده بود.

 

وی ادامه داد: در جریان این نظارت‌ها از واحدهای اقامتی، مسیرهای مواصلاتی، پمپ بنزین‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، ترمینال‌های شهری، مراکز اقامتی بین راهی، ایستگاه‌های هلال احمر و پلیس‌راه‌ها هم بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.