تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

بیمارستان سردشت تجهیز شد

  • کد خبر : 16959
  • 20 مهر 1399 - 9:42
بیمارستان سردشت تجهیز شد
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: در راستای تجهیز بیمارستان سردشت فهرستی از تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان در طرح تحول سلامت تحویل شده و سایر تجهیزات به محض رسیدن دستگاه‌ها تحویل می‌شود.

کمال حسین‌پور با اشاره به تجهیز بیمارستان سردشت اظهار داشت: در این راستا فهرستی از تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان در طرح تحول سلامت تحویل شده و سایر تجهیزات به محض رسیدن دستگاه‌ها تحویل می‌شود.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر ماشین بیهوشی، ونتیلاتور بزرگسالان، تشک مواج، مانیتور ثابت و سانترال، رادیولوژی دیجیتال، پمپ سرم، الکتروشوک، لکتروکاردیوگراف یا نوارقلب، چراغ اتاق عمل پرتابل، تخت ویژه، فیکو، میکروسکوپ جراحی چشم و نیز ساکشن پرتابل به این بیمارستان تحویل شد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به گازرسانی به روستاهای فاقد گاز بخش وزینه افزود: براساس گزارش شرکت ملی گاز ایران گازرسانی به روستاهای مورد درخواست از طریق ابلاغ اضافه کار به پیمان در دست اجرای محور میرآباد و نلاس و یا پیمان‌سپاری در قالب پیمان مجزا در دست بررسی بوده و پس از حصول نتیجه در دستور کار اجرا قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به گازرسانی به روستاهای فاقد گاز شهرستان سردشت بیان کرد: هم اکنون در روستای بیورانسفلی، شبکه داخلی تکمیل و تزریق گاز انجام شده و در مرحله نصب علمک است و همچنین روستای نلوسه در قالب اضافه کار پروژه گازرسانی به شهر میرآباد به پیمانکار ابلاغ شده و به زودی اجرایی می‌شود.

حسین‌پور با بیان اینکه در روستاهای سویرو، نستان و سیسر، طراحی و تهیه بسته انجام شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است اظهار داشت: از سوی دیگر روستاهای باریکانی، گوله، لیلانه، قلته و بتوخلف در مرحله طراحی و تهیه پکیج بوده و پس از تکمیل طراحی و اخذ مجوزهای لزوم در دستور کار پیمان‌ سپاری قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه نیز به  لوله گذاری مسیر انتقال آب کشاورزی روستای مزرعه آلان سردشت اشاره کرد و گفت: برای اجرای طرح مزبور مبلغ دو میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بوده که به محض تأمین اعتبار آن، سازمان جهاد کشاورزی استان آماده اجرای پروژه است.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی به موضوع بهسازی و آسفالت ۵۰ کیلومتر و روکش آسفالت ۵۰ کیلومتر دیگر از راه های روستایی شهرستان پیرانشهر نیز اشاره کرد و افزود: در این راستا نیز باید وزارت راه و شهرسازی حمایت عملی از این پروژه انجام دهد تا اجرایی شود.

وی در ادامه نیز از آغاز مطالعات طرح جامع شهر و احداث کمربندی پیرانشهر خبر داد و اظهار داشت: در زمینه رفع مشکلات شهرستان پیرانشهر به ویژه آغاز طرح جامع شهر و احداث کمربندی پیرانشهر باید وزارت راه با حمایت‌های خود شرایط توسعه شهر و شهرستان را تسهیل کند.

حسین‌پور همچنین با اشاره به پیگیری مشکلات چغندرکاران در کارخانه قند پیرانشهر گفت: در روزهای اخیر مشکلات چغندرکاران منطقه از جمله درصد عیار، نوبت دهی و پرداخت حق کشاورزان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.