تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024

تجهیز مرز‌های ایران به دستگاه‌های هوشمند پایش

  • کد خبر : 16365
  • 12 شهریور 1399 - 10:17
تجهیز مرز‌های ایران به دستگاه‌های هوشمند پایش
فرمانده مرزبانی کشور از اجرای طرح هوشمندسازی مرزها در تمام مرزهای کشور خبر داد.

سردار احمد علی گودرزی در بازدید از نوار مرزی سردشت اظهار کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی و مرزبانی در سال جاری هوشمندسازی کنترل مرزهاست که زیرساخت‌های لازم برای آن، از جمله تجهیزات اوپتیکی، الکترونیکی، پهپادی و خودرو‌های عملیاتی سبک برای پایش مستمر و تصویری مرز‌های طویل کشور در دست آماده سازی است.

وی با اشاره به اهمیت استراتژیک مرز‌های آذربایجان غربی گفت: بزودی یک هزار کیلومتر از مرز‌های آذربایجان غربی به تجهیزات هوشمند رصد و پایش مجهز خواهد شد.

فرمانده مرزبانی کشور همچنین مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان اسلحه و مهمات را اولویت نیروی انتظامی و خاصه مرزبانی در مرز‌های کشور عنوان کرد.

سردار گودرزی با اشاره به تأمین امنیت در مرز‌های آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در این استان هم برای برقراری امنیت پایدار و مطلوب در تلاش هستیم و به‌زودی یک هزار کیلومتر مرز آذربایجان‌غربی هوشمندسازی خواهد شد.

فرمانده مرزبانی کشور به کشفیات مهم اخیر مرزبانی سردشت اشاره و اضافه کرد: نیرو‌های مرزبانی این شهرستان در چند روز گذشته طی عملیات‌های مختلف خود کشفیات مهمی از جمله اقلام ضد فرهنگی، طیور و پرندگان و اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی را که قصد خروج از معابر مرزی کشور داشته‌اند، توقیف کردند.

سردار گودرزی عنوان کرد: در این عملیات با عواملی که قصد خروج این اقلام به صورت غیر قانونی داشته برخورد شد و بیش از ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

ادای احترام به مقام شهدای والامقام و بازدید از نوار مرزی شهرستان سردشت از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه سردار گودرزی به این شهرستان است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.