تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

تشکیل کارگروه اطلاع رسانی استانی در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

  • کد خبر : 17169
  • 07 آبان 1399 - 9:01
تشکیل کارگروه اطلاع رسانی استانی در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
به منظور اطلاع رسانی دقیق و گسترده در خصوص خدمات صنعت آب و فاضلاب، کارگروه اطلاع رسانی ملی و استانی در شرکت مهندسی آب و فاضلاب تشکیل شد.

کارگروه اطلاع رسانی در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با ریاست مدیر عامل و دبیری مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آّب و فاضلاب کشور و در استان ها نیز به ریاست مدیر عامل و دبیری مدیران روابط عمومی های شرکت های آب و فاضلاب و عضویت معاونین بهره برداری و توسعه آب،_بهره برداری و توسعه فاضلاب و معاون برنامه ریزی، راه اندازی شدند.

در اولین جلسه این کارگروه که بصورت ارتباط ویدئوکنفرانس برگزار شد، مدیر عامل شرکت مهندسی آّب و فاضلاب کشور با قدردانی از اقدامات انجام شده برای گذر از فصل گرم سال اظهار داشت: امسال علاوه بر مصرف متعارف سالانه، بدلیل همه گیری ویروس کرونا، با افزایش مصرف آب مواجه بودیم که با اقدامات انجام شده، صنعت آب و فاضلاب کشور در عبور بدون دغدغه از تابستان، کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت.

حمیدرضا جانباز با بیان اینکه به اعتبار گزارش های وزارت بهداشت، مشکلی در خصوص اپیدمی ناشی از آب در کشور وجود نداشته است، افزود: شرایط حاکم بر کشور به لحاظ اقتصادی و تحریم های ظالمانه، شرایط سختی است که افزایش قیمت ها و هزینه های تامین و تهیه اقلام مورد نیاز، شرکت های آب و فاضلاب را با مشکل مواجه کرده است.

وی، عدم اختصاص اعتبارات عمرانی را مشکل دیگر در حوزه آب و فاضلاب و به تبع آن رکود در عملیات اجرایی برخی پروژه ها برشمرد و اظهار کرد: با همه این مشکلات، صنعت آب و فاضلاب کشور، خدمات گسترده ای را در سطح شهرها و روستاها به مردم ارائه می دهد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر اطلاع رسانی به موقع تمامی خدمات و مشکلات پیش رو به مردم، گفت: شایسته است اقدامات و اتفاقات، به صورت سیستماتیک رقم زده شوند و کارها به نحو مناسب به مردم اطلاع رسانی شود که این امر، امیدواری مردم را در پی خواهد داشت.

وی افزود: هر کاری که انجام می شود، احتمال نقص و یا خطا در گوشه ای از آن وجود دارد که با شیطنت برخی رسانه های معاند، موجب دلسردی و یاس در مردم می شود.

وی، راه مقابله با این شیطنت ها را اطلاع رسانی شفاف و به موقع عنوان کرد و اظهار داشت: اگر این اقدامات به موقع اطلاع رسانی شوند، فرصت موج سواری های عده ای معاند در داخل و خارج کشور گرفته خواهد شد.

وی گفت: در این خصوص دو تصمیم مهم اتخاذ شده که وجه کلی آن، ارزیابی سیستماتیک از طرز نگاه مردم به عملکرد شرکت های آب و فاضلاب است.

جانباز، ایجاد پنجره واحد با مردم و مشترکین را یکی از این تصمیمات عنوان و اظهار کرد: در نظر است با استقرار سیستم CRM در شرکت های آب و فاضلاب، دیدگاه مشترکین را رصد کرده و خدمات مناسب در کمترین زمان ممکن به مشترکین ارائه و بازخورد های آن مورد بررسی قرار گیرد.

وی، تمرکز مجموعه شرکت های آب و فاضلاب و روابط عمومی ها را دیگر تصمیم اتخاذ شده اعلام کرد و افزود: به همین منظور، روابط عمومی ها در شرکت های آب و فاضلاب مورد توجه قرار گرفته و ضمن تقویت، در چارت سازمانی آنها نیز بازنگری خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه در پایان سال، علاوه بر اطلاع رسانی اقدامات ساخت و سازها، به موضوع ساز و کارها در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ ایران پرداخته خواهد شد، بر تنوع بخشی به اعتبارات مالی شرکت ها، ارتقای سطح خدمات در صنعت آب و فاضلاب، شفافیت فرایندهای توسعه دولت الکترونیک، اجرای نظام مدیریت مالی دارایی ها و یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در اطلاع رسانی ها، استفاده از ظرفیت های رسانه ها خصوصا شبکه استانی صدا و سیما و فضای مجازی با رعایت کلیه شیوه نامه های امنیتی برای انعکاس اخبار و فعالیت های شرکت های آب و فاضلاب تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز در این جلسه با قدردانی از مسئولین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جهت تشکیل کارگروه های اطلاع رسانی در شرکت های آب و فاضلاب، بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع، تسلط به اطلاعات پروژه ها، رصد اخبار و پاسخگویی به موقع به رسانه ها، شناسایی اولویت ها و معرفی خدمات غیر حضوری به مردم  تاکید کرد.

علیرضا رضوی با اشاره به یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، حضور در رسانه ها را مهم عنوان کرد و اظهار داشت: به هر میزان که اطلاع رسانی دقیق و شفاف در خصوص اقدامات انجام شده به مردم ارائه شود، به همان میزان از مشکلات احتمالی کاسته می شود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.