تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024

تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهر خوی تا سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 17386
  • 22 آبان 1399 - 8:33
تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهر خوی تا سال ۱۴۰۲
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از تكميل شبكه جمع آوري فاضلاب این شهر تا سال 1402 خبر داد.

یداله سلطانی با بیان اینکه طرح توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب خوی با هدف ارتقای شاخص‌های بخش فاضلاب اجرا می‌شود، اظهار داشت: امسال، توسعه۱۸ کیلومتر از شبکه فاضلاب در دستور کار قرار دارد که تاکنون بیش از ۱۰کیلومتر آن اجرا و آماده بهره برداری بوده و مابقی نیز در طول سال اجرا خواهد شد.

وی مجموع شبکه جمع آوری فاضلاب شهر خوی را ۵۱۲ کیلومتر اعلام و اظهار کرد: از این میزان تاکنون بیش از ۳۴۷ کیلومتر اجرا شده و بر اساس برنامه ریزی مدون، باقیمانده طرح نیز در سه سال آینده اجرا خواهد شد.

سلطانی اعتبارات اجرای طرح توسعه شبکه فاضلاب خوی در سالجاری را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام و از آماده بهره برداری شدن مدول سوم شبکه فاضلاب با ظرفیت ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز خبر داد و گفت: بابهره برداری از این طرح، ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب خوی به بیش از ۴۳ هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید.

وی، کم عرض بودن برخی از معابر و وجود چاههای جذبی در بعضی از قسمتهای شهر را از چالشهای موجود در اجرای پروژه فاضلاب عنوان کرد و اظهار داشت: اتصال به شبکه فاضلاب برای مشترکینی که شبکه فاضلاب در محل ملک آنها اجرا شده است الزامی بوده و این مشترکین بایستی با مراجعه به اداره آب و فاضلاب محل سکونت خود، نسبت به خرید انشعاب اقدام نمایند. وی گفت: ازمجموع جمعیت ۲۰۸ هزار نفری شهر خوی، بیش از ۶۶ درصد زیر پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار دارندکه با اتمام پروژه توسعه شبکه فاضلاب در سالجاری، جمعیت تحت پوشش به بیش از ۷۰ درصد خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.