تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی با محوریت موقوفات در آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 16308
  • 08 شهریور 1399 - 10:37
توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی با محوریت موقوفات در آذربایجان‌غربی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: در این ایام و در راستای عمل به فرمایشات ائمه اطهار (ع)، بسته‌های غذایی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال با محوریت موقوفات و امامزاده‌ها در استان توزیع شده است.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت بیان کرد: با این میزان اعتبار پرداختی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه و همراهی خیّران و موقوفات، چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه شده است.

وی اضافه کرد: با این آمار، هزینه هر بسته اعطایی به نیازمندان در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه ویژه با هدف اجرای ویژه برنامه‌های مذهبی ماه محرم و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام جوانبخت ادامه داد: بسته های اعطایی به نیازمندان نیز در قالب همین سوگواره به منظور تعظیم شعائر حسینی، ترویج فرهنگ وقف و اجرای نیات واقفان خیراندیش و همچنین ترویج روحیه مواسات و همدلی و کمک مومنانه به اقشار کم برخوردار در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این بسته ها در شهرستان‌های ارومیه، تکاب، خوی، سلماس، مهاباد، نقده و میاندوآب از محل نیت ۳۱ موقوفه تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.