تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

توقیف یک تن زولبیا و بامیه غیر بهداشتی در ارومیه

  • کد خبر : 14635
  • 22 اردیبهشت 1399 - 12:02
توقیف یک تن زولبیا و بامیه غیر بهداشتی در ارومیه
مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای ، مرکز بهداشت شهرستان ارومیه از کشف و توقیف یک تن زولبیا و بامیه با شرایط حمل ونقل و نگهداری غیر بهداشتی در ارومیه خبر داد.

نوری با اعلام این خبر بیان کرد: کارشناسان واحد بهداشت محیط این مرکز در کنار تمام اقدامات و فعالیتهایی که در خصوص اجرای پروتکلهای بهداشتی و اجرای صحیح برنامه فاصله گذاری اجتماعی در صنوف مختلف دارند در این ایام توجه ویژه ای نیز به بهداشت مواد غذایی خصوصا اقلام غذایی مخصوص ماه مبارک رمضان دارند.

وی با اشاره اهمیت بهداشت مواد غذایی خصوصا در ایام کرونا از تشدید بازرسی های بهداشتی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی خبر داد.

مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای ، مرکز بهداشت شهرستان ارومیه تصریح کرد: این محموله که در یکی از شهرهای مجاور تولید گردیده بود ، در شریاط کاملا غیر بهداشتی به شهرستان ارومیه منتقل شده و متخلفان قصد عرضه اش را در یک قنادی های شهر داشتند که با هوشیاری بازرسان مجرب این مرکز توقیف و متخلفان به مراجع قضایی مراجعه گردیدند.

نوری همچنین از مردم خواست اقلام غذایی خودرا از اماکن معتبر تهیه و در حین خرید به شرایط بهداشتی عرضه محصولات توجه فرمایند .

همشهریان  می توانند هرگونه شکایت و یا گزارشات عدم رعایت موازین بهداشتی را با شماره تلفنهای ۱۹۰ و ۳۲۲۳۷۰۰۱ واحد رسیدگی به شکایات مرکز بهداشت شهرستان ارومیه درمیان گذارند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.