تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

جهش تولید، حمایت همه جانبه از بخش مهم اقتصادی است

  • کد خبر : 15748
  • 02 مرداد 1399 - 9:21
جهش تولید، حمایت همه جانبه از بخش مهم اقتصادی است
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: نامگذاری امسال به نام جهش تولید، اتمام حجت معظم له برای حمایت همه جانبه از بخش مهم اقتصادی بوده است.

میثم زالی در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود: تعطیلی واحدهای تولیدی طبق تاکیدات مقام معظم رهبری و مسوولان نظام، کار مناسبی نیست و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولید، باید این روند تغییر یابد.

وی اضافه کرد: در برخی موارد، تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها عاملی برای تضییع حقوق بیت المال است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد: طبق قانون، اگر وثیقه یک واحد تولیدی کفاف بدهی آن را بدهد، نباید محدودیتی برای آن واحد اعمال شود که این امر توسط بانک ها مورد توجه قرار نمی گیرد.

زالی اظهار کرد: تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی در استان های مختلف توسط بانک ها تملک شده که در برخی موارد، تضییع حقوق بیت المال بوده است.

وی ادامه داد: در بسیاری موارد، بانک ها به اسم قانون از رفع موانع تولید خودداری می کنند در حالی که موارد استنادی مدیران بانکی، بیشتر بخشنامه بوده و قانون نیست.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر اینکه همه ما باید در راستای توسعه کشور به تولیدکنندگان کمک کنیم، گفت: در این صورت می توان به آینده اقتصادی کشور بیش از پیش امیدوار بود که البته باید موانع این امر به طور کامل با اهتمام همه دستگاه ها از پیش رو برداشته شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.