تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024

جوانان در راه تحقق کامل اهداف انقلاب اسلامی تکلیف سنگینی برعهده دارند

  • کد خبر : 17389
  • 22 آبان 1399 - 8:37
جوانان در راه تحقق کامل اهداف انقلاب اسلامی تکلیف سنگینی برعهده دارند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی سه حمزه (ع) گفت: تحقق کامل اهداف انقلاب نیازمند کار و تلاش بی‌وقفه و همگانی چندین نسل متوالی است و جوانان مومن و صالح در این راه تکلیف سنگین‌تری برعهده دارند.

 حجت الاسلام اسماعیل مهدوی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ایران و نظام اسلامی اظهار داشت: دشمنان این نظام با انواع ترفندها و حیله ها در حال توطئه ‌چینی برای کشورمان هستند و ما باید با هوشیاری کامل خود تمام توطئه‌هایشان را خنثی کنیم.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین انقلاب نرم و فرهنگی، آمریکا را بر آن داشت تا با راه‌اندازی جنگ نرم علیه ایران، از گسترش و نفوذ قدرت جمهوری اسلامی جلوگیری کند و در حوزه‌های مختلف تهدیدات نرم خود را علیه کشورمان طراحی کند تا به هدف خود برسد که خوشبختانه با عنایت خداوند و با هوشیاری مردم بصیر و ولایت مدار کشورمان تمام توطئه‌هایشان خنثی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه (ع)  تصریح کرد: امروز ماموریت بزرگ انقلاب اسلامی همچنان تاکید معنویت و تکیه بر ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های گهربار امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبری است.

وی افزود: قدرت نرم انقلاب اسلامی پس از امام خمینی (ره) به رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری روز به روز گسترده‌تر و بیشتر شد تا جابی که امروز بسیاری از کشورهای دیگر منطقه با اقتدا و تکیه به جمهوری اسلامی ایران، از شر قدرت‌های استکباری نجات پیدا می‌کنند و طعم شیرین عزت و ایستادگی را می‌چشند.

مهدوی خطاب به مسئولان آموزش و پرورش و معلمان گفت: دانش آموزان سرمایه‌های کشور هستند و تربیت صحیح آنان می‌تواند آینده کشور را تضمین کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.