تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

خیر ارومیه‌ای یک سوم اموال خود را به آموزش وپرورش واگذار کرد

  • کد خبر : 12153
  • 20 آذر 1398 - 5:09
خیر ارومیه‌ای یک سوم اموال خود را به آموزش وپرورش واگذار کرد
مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی گفت: یک خیر ارومیه‌ای به نام «قدرت‌الله مریدی» یک سوم اموال خود را جهت بهره‌برداری آموزشی و فرهنگی به این نهاد واگذار کرد.

ابراهیم محمدی با بیان اینکه یک خیر ارومیه‌ای به نام «قدرت‌الله مریدی» یک سوم  اموال خود را جهت بهره‌برداری آموزشی و فرهنگی به این نهاد واگذار کرد اضافه کرد: این اموال شامل ۲ قطعه زمین به مساحت‌های چهار هزار و ۵۰۰ و یک هزار و ۳۰۰ مترمربع در خیابان‌های رسالت و دفاع مقدس و یک باب مغازه و پارکینگ در خیابان شهید مطهری ارومیه است.

وی  با اشاره به  اینکه تشویق و ترغیب به انجام کارهای عام‌المنفعه یک وظیفه همگانی است، افزود: طی نشستی با خانواده این خیر مرحوم و با حضور وصی قانونی وی این املاک به آموزش‌ و پرورش واگذار شد و در همین نشست با حضور مدیرعامل خیران مدرسه‌ساز، مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس و امور حقوقی اداره‌کل تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه به امضا رسید تا نسبت به احداث یک باب فضای آموزشی در یکی از زمین‌های واگذار شده اقدام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی تصریح کرد: آذربایجان‌غربی از نظر سرانه فضای آموزشی جزو استان‌های کم‌برخوردار کشور است و انجام چنین اقدامات عام‌المنفعه‌ای موجب ترغیب خیران به هزینه‌کرد در این زمینه و تشویق شهروندان برای یاری رساندن به آموزش‌وپرورش می‌شود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.