تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

دبیرخانه دائمی نکوداشت شهدا و ایثارگران روحانی در آذربایجان غربی افتتاح می شود

  • کد خبر : 17525
  • 30 آبان 1399 - 12:34
دبیرخانه دائمی نکوداشت شهدا و ایثارگران روحانی در آذربایجان غربی افتتاح می شود
مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌ غربی گفت: دبیرخانه دائمی نکوداشت شهدا و ایثارگران روحانی در آذربایجان ‌غربی با حضور نماینده ولی‌فقیه در این استان افتتاح می‌شود.

حجت الاسلام سیدهادی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گوروش، به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی بسیاری از برنامه‌های این سازمان از جمله مراسم‌های تجلیل از طلاب جهادی، نشست هم‌اندیشی اساتید حوزه علمیه استان و مراسم بصیرتی طلاب به تاریخ دیگری موکول شده است.

وی ادامه داد: آذربایجان ‌غربی با داشتن ۸۷ شهید روحانی و طلبه سهم بسیاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است و این در حالی است که متاسفانه آن گونه که باید به مردم شناسانده نشد‌ه‌اند، بنابراین دبیرخانه دائمی نکوداشت شهدا و ایثارگران روحانی استان در هفته بسیج با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان ‌غربی راه‌اندازی شده و همچنین یادمان ۲۶ شهید روحانی استان در عملیات کربلای ۵ نیز در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه افتتاح خواهد شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان ‌غربی به آذین‌بندی خیابان‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: در هفته بسیج برخی خیابان‌های ارومیه به همت بسیج طلاب استان آذین‌بندی و سعی شده در بنرها از تصاویر جهادی طلاب آذربایجان‌ غربی استفاده شود.

وی دیدار با خانواده شهدای روحانی و اهدا خون توسط طلاب بسیجی را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: اهدا خون در مرکز انتقال خون، راه‌اندازی قرارگاه معنویت و سلامت در حمایت از کادر درمان استان و کمک به آنها با حضور گروه‌های جهادی طلاب بسیجی، پویش «استغاثه برای رفع بلا» توزیع انبوه دعای هفتم صحیفه سجادیه در بین مردم، حضور طلاب جهادی در محلات شهر جهت آگاه‌سازی مردم برای مقابله با کرونا و رونمایی از مجموعه تاریخ شفاهی رزمندگان روحانی استان در ۴۰ سال مبارزه با استکبار از دیگر برنامه‌های بسیج طلاب در هفته بسیج است.

ابراهیمی گفت: همچنین در هفته بسیج ایستگاه‌های مشاوره و توزیع ماسک و لوازم بهداشتی رایگان از سوی بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.