تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

راه‌اندازی مجهزترین کلینیک زخم شمال غرب کشور در ارومیه

  • کد خبر : 13190
  • 15 بهمن 1398 - 8:47
راه‌اندازی مجهزترین کلینیک زخم شمال غرب کشور در ارومیه
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: بزرگترین و مجهزترین مرکز جامع زخم شمال غرب کشور در ارومیه راه‌اندازی شده که بزودی با قابلیت درمان زخم‌های بیماری‌های مختلف مانند زخم دیابت، سوختگی و سوانح افتتاح می‌شود

امین رستم زاده با بیان اینکه برای نخستین بار در شمال‌غرب کشور کلینیک تخصصی زخم  مجهز راه‌اندازی شده‌ است. اظهار داشت: این کلینیک تخصصی از محل دریافت تسهیلات و با مشارکت بخش خصوصی به دستگاه‌های فوق تخصصی بیماری‌ها و زخم‌های ناشی از دیابت و سوختگی تجهیز شده‌ است.

 

وی افزود: در این درمانگاه تخصصی تمامی زخم‌های بیماران سرپایی از جمله زخم‌های سوختگی، تروما و زخم‌های بعد از عمل جراحی، زخم بستر و هر نوع زخم دیگر ویزیت، پانسمان و درمان می‌شوند.

 

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در این درمانگاه، درمان زخم‌ها با استفاده از پانسمان‌های نوین انجام می‌شود، تصریح کرد: در پانسمان نوین برخلاف پانسمان‌های متداول و سنتی که بیشتر از پماد و سرم استفاده می‌شد با استفاده از پانسمان بیولوژیک که با بدن سازگاری بیشتری دارد درمان زخم‌ها بسیار سریع‌تر انجام می‌شود همچنین عوارض بسیار کمتری برای بیمار در بر دارد، لذا علاوه بر کاهش طول درمان هزینه‌های بیمار بسیار کاهش می‌یابد.

 

رستم زاده خاطر نشان کرد: زخم‌های مربوط به جراحی ارتوپدی که قسمتی از زخم به دلیل آتل یا پین بازمی‌ماند، زخم‌های ناشی از تصادف، تروما و لسریشن یا به عبارتی کشیدگی و پارگی  پوست  همگی در درمانگاه زخم انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=13190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.