تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024

رشد ۳٠ درصدی وصول مالیات در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 16751
  • 07 مهر 1399 - 6:45
رشد ۳٠ درصدی وصول مالیات در آذربایجان غربی
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: درآمدهای مالیاتی در شرایط تحریم عامل موثری برای تامین بودجه کشور است.

حسن کوماسی ضمن ارائه گزارشی از میزان وصولی درآمدهای مالیاتی به ویژه ارزش افزوده و توزیع آن در بین شهرداری ها و دهیاری ها به اهمیت وصول به موقع درآمدهای مالیاتی و عوارض ارزش افزوده اشاره کرد و  درآمدهای مالیاتی را در شرایط تحریم عامل موثری برای تامین بودجه کشور و اداره آن دانست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان ارزش افزوده برای ماکو واریز شده است، افزود: از این مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای شهرداری ماکو، ۷۰۰ میلیون تومان برای شهرداری بازرگان و ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای روستا ها واریز شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی در خصوص وصول مالیات در استان نیز تصریح کرد: طی ۶ ماه اول سال موفق شده ایم ۲۲ میلیارد تومان را وصول و رشدمان را به بیش از ۳۰ درصد برسانیم که سهم ماکو از این وصول ۵ درصد است.

کوماسی خاطرنشان کرد: در بحث بازار ماکو، ۷۲ درصد مالیاتشان صفر و بیش از ۹۴ درصد زیر ۲.۵ میلیون تومان و چیزی حدود کمتر از ۵ درصد بالای ۲.۵ میلیون تومان است.

در پایان این جلسه با تجلیل از زحمات و تلاشهای چندین ساله ناصر احمدی،تقدیر و ابراهیم راثی به عنوان سرپرست امور مالیاتی شهرستان ماکو معرفی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=16751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.