تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024

رعایت بیش از ۹۰ درصدی محدودیت های کرونا توسط اصناف ارومیه

  • کد خبر : 17565
  • 02 آذر 1399 - 12:52
رعایت بیش از ۹۰ درصدی محدودیت های کرونا توسط اصناف ارومیه
رئیس اتاق اصناف ارومیه گفت: بیش از ۹۰ درصد اصناف ارومیه محدودیت های جدید کرونا را رعایت کردند.

اصغر طاهری پور اظهار داشت: در روز اول اجرای محدودیت های جدید مقابله با کرونا بیش از ۹۰درصد اصناف ارومیه این محدودیت ها را رعایت و مغازه های خود را بسته اند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه بیش از۳۳هزار اصناف در سطح شهرارومیه فعالیت، خاطر نشان کرد: روزانه  ۳۰اکیپ در شیفت صبح و ۳۰ اکیپ در شیفت عصر بر اجرای محدودیت ها نظارت می کنند.

طاهری پور بااشاره به اینکه این محدودیت ها همانند سایر نقاط کشور در مدت دو هفته اجرایی می شود، تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم برای کاهش شیوع کرونا و کمک که اصناف که بیش ازاین متضرر نشوند در خانه بمانند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اظهار کرد: اصناف با وجود مشکلات مالی و دغدغه های که دارند برای بار دوم به دستور ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت تمکین کرده ولی درمقابل انتظاراتی هم از دولت جهت حمایت دارند.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات عید ، فشار زیادی به اصناف و قشر کارگر وارد کرد، یاد آور شد: پرداخت حقوق کارگران، حق بیمه، مالیات، وصول چک و اجاره بها از جمله دغدغه های اصناف است که انتظار می رود دولت با پرداخت تسهیلات بانکی ویا رفع برخی موانع مشکلات اصناف را تا حدامکان رفع کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=17565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.