تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

رفع معضل بیکاری با بهره گیری از ظرفیت های جهاد دانشگاهی

  • کد خبر : 15764
  • 03 مرداد 1399 - 11:55
رفع معضل بیکاری با بهره گیری از ظرفیت های جهاد دانشگاهی
فرماندار ارومیه گفت:استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی برای رفع معضل بیکاری در جامعه ضروری است.

علیرضا ملامحمدی زاده با تبریک سالروز تاسیس جهاددانشگاهی بابیان اینکه مجموعه مذکور پتانسیل مناسبی جهت فعالیت های آموزشی و پژوهشی متناسب با نیاز جوانان دارد، تاکید کرد: باید از ظرفیتهای این مجموعه در حوزه های مختلف از جمله رفع معضل بیکاری جوانان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه این نهاد یکی از نهادهای شاخص کشور با رویکردی آموزشی،فرهنگی، پژوهشی و تحقیقاتی است، گفت: مدیران دولتی باید به گسترش فعالیت ها و پیشبرد اهداف و استفاده از ظرفیتهای جهاد دانشگاهی، نگاه ویژه داشته باشند.

ملامحمدی زاده یادآور شد: جهاد دانشگاهی از دل انقلاب اسلامی برخاسته و در سایه کارهای پژوهشی و تحقیقاتی قابل توجهی که تاکنون داشته، توانسته است در پیشرفت و شکوفایی کشور نقشی چشمگیر داشته و می تواند با افزایش کمی و کیفی فعالیت ها و ارائه ایده ها و برنامه های مدون، در مسیر رصد و شناسایی نیازهای جامعه گام بردارد.

فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه اقدامات ارزشمندی در مجموعه جهاد دانشگاهی کشور و به تبع آن استان آذربایجان غربی صورت گرفته است که قابل تقدیر است،خاطر نشان کرد: همواره کوشیده ام که دستگاه های دولتی برای تامین زیرساخت ‌های توسعه از فعالیت ‌های جهاد دانشگاهی، حمایت ویژه‌ای داشته باشند و خدا را شکر این نهاد در عرصه ‌های مختلف پژوهشی دستاوردهای بسیار خوبی داشته و سیاست دولت حمایت از فعالیت ‌های پژوهشی می باشد.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی وی ضمن  آرزوی توفیق روزافزون برای مدیریت و کارکنان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: باید با بهره برداری از توان تحقیقاتی و پژوهشی جهاد دانشگاهی و مجموعه دانشگاه، در مسیر توسعه علمی و آبادانی استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه گام برداریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=15764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.