تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024

رفع نواقص احتمالی برنامه شاد

  • کد خبر : 14330
  • 27 فروردین 1399 - 6:55
رفع نواقص احتمالی برنامه شاد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: نواقص احتمالی برنامه شاد به مرور رفع خواهد شد.

مهین منافی در خصوص شبکه اجتماعی دانش آموزان “شاد” با بیان اینکه شبکه اجتماعی دانش آموزان به‌ منظور ساماندهی آموزش مجازی دانش آموزان در وزارت آموزش ‌و پرورش طراحی و پیاده‌ سازی شده است، بیان کرد: در این شبکه پس از احراز هویت، ارتباط دوسویه بین مدیر، معلم و دانش‌آموز برقرار می شود و برگزاری کلاس‌های برخط و غیر برخط مبتنی بر تبادل پیام و محتوا در گروه‌هایی به نام کلاس‌های مدرسه در بستری ایمن و به‌دور از تداخل سایر کاربران فضای مجازی برای معلم و دانش‌آموز فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه نواقص احتمالی برنامه شاد به مرور رفع خواهد شد، افزود: در بستر این شبکه، مدون کردن فعالیتهای آموزش مجازی در زمانبندی مشخص و مناسب برای دوره متوسطه ضرورت دارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان با تاکید بر لزوم فعال سازی و تحقق اهداف شبکه اجتماعی دانش آموزان،تصریح کرد: گسترش عدالت آموزشی در سراسر استان رویکرد آموزش و پرورش استان است.

منافی با بیان اینکه آسیب های روانی به خانواده ها در شرایط کنونی باید مدنظر باشد،خاطرنشان کرد: پرهیز از ارائه محتوای سنگین، مدیریت و کاهش استرس به ویژه در پایه ۱۲ که امسال در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد، باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم بازخوردگیری در خصوص میزان نفوذ و اثرگذاری آموزش های مجازی در بین جامعه دانش آموزی استان تاکیدکرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ادامه داد: عدم دسترسی برخی از دانش آموزان به ابزار لازم چالشی است که باید از طریق جزوات آموزشی توسط راهبران آموزشی جبران شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=14330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.