تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024

روز انتقام از دشمنان اسلام و تروریست‌های آمریکایی نزدیک است

  • کد خبر : 12635
  • 17 دی 1398 - 8:45
روز انتقام از دشمنان اسلام و تروریست‌های آمریکایی نزدیک است
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با تسلیت ترور و به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: دشمن بداند روز انتقام با دشمنان اسلام و تروریست‌های آمریکایی در منطقه نزدیک است وانتقام خون پاک سردار سلیمانی از دشمنان گرفته می‌شود.

مسعود بصیری در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با تسلیت و محکوم کردن ترور ناجوانمردانه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به‌همراه ابومهدی المهندس و تنی چند از همرزمانش در عراق بیان کرد: روزبه‌روز دست دشمنان انقلاب اسلامی کوتاه‌تر می‌شود و با انواع حربه‌ها به میدان می‌آیند که نشان از ترس و واهمه آنان از سرداران دلیر اسلام و انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه ترور ناجوانمردانه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی از حربه‌های آمریکا است. تصریح کرد: همه جمهوری اسلامی ایران و همه کسانیکه در جبهه مقاومت علیه کفر و کفار در ستیزند حاج قاسم سلیمانی هستند چراکه خون شهید در جامعه و جهان اسلام جاری است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه دشمنان از ترفندها و توطئه‌های خود علیه ملت ایران دست بر نمی‌دارند اذعان داشت: بدون شک دشمن بداند روز انتقام با دشمنان اسلام و تروریست‌های آمریکایی و ایادیش در منطقه نزدیک است وانتقام خون پاک سردار سلیمانی از دشمنان گرفته می‌شود.

 

بصیری اضافه کرد: اگرچه ملت ایران در پی شهادت سردار سلیمانی ناراحت و غمگین هستند  ولی خون این سردار بزرگ اسلام در رگ همه مردم جاری است و انتقام از دشمنان گرفته می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی پایان راه نیست بلکه آغاز راه محسوب می‌شود خاطر نشان کرد:  همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند راه شهید ادامه دارد و قدرتمندانه‌تر از گذشته در برابر دشمنان خواهیم ایستاد و پرچم رهبر معظم انقلاب اسلامی به حضرت حجت(عج) می‌سپاریم چراکه این وعده و اراده الهی است که مستضعفین در جهان حاکم می‌شوند.

 

 

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در ادامه  افزود: سرویس‌های امنیتی دشمنان، سعودی‌ها و منافقین از بامداد امروز فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای را فعال کرده‌اند و در راستای تحقق اهداف خود برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

بصیری تاکید کرد: در ایران اسلامی، ۸۰ میلیون حاج قاسم سلیمانی وجود دارد و انتقام سختی از دشمنان خواهند گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: لشکر امام حسین(ع) برای انتقام خون پاک شهیدان از حرکت باز نمی‌ایستد و ضربات مهلکی بر دشمنان وارد خواهد کرد.

 

لینک کوتاه : https://gorush.ir/?p=12635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.